طراحی آشپزخانه شبه جزیره ۱۷ نمونه خلاقانه

طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن

طراحی آشپزخانه شبه جزیره ۱۷ نمونه خلاقانه

در این بخش خط معمار قصد دارد یک نمونه دیگر از انواع طراحی آشپزخانه را معرفی کند. قطعا واژه آشپزخانه شبه جزیره یا peninsula را بارها شنیده اید. البته در میان مردم با نام دیگر( آشپزخانه اپن) شناخته شده است. طراحان معمولا برای فضا هایی که فضای کافی برای آشپزخانه ندارند از این نوع آشپزخانه استفاده می کنند. این طرح آشپزخانه معمولا از یک طرف به دیوار متصل است و از طرف دیگر باز می باشد. به گونه ای می توان گفت که آشپزخانه شبه جزیره یا اپن از گونه آشپزخانه های L  و نعلی شکل است که از سمت به دیوار محدود می شود.

اگر شما نیز قصد دارید تا آشپزخانه ی شبه جزیره ای برای منزل خود داشته باشید، خط معمار به شما توصیه می کند تا این بخش را از دست ندهید.

در ادامه با دیدن تصاویر ما را همراهی کنید.

طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپنطراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن طراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپنطراحی آشپزخانه، آشپزخانه اپن تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: archline

تعداد بازدید: 2,877

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *