سیاه و سفید در دیزاین آپارتمان مدرن

رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی ، دیزاین آپارتمان مدرن

سیاه و سفید در دیزاین آپارتمان مدرن

معماری: استودیو Deigo Revollo 

موقعیت: برزیل

مساحت:  76 مترمربع

ترکیب بندی دکوراتیو این آپارتمان نتیجه ی روندی است که در سالهای اخیر به دست آمده است: سبک مینیمال و دکوراسیون بی آلایشی که اعتدال در کل فضا تأکید می شود. نتیجه کار نیز براساس این است که ما امروزه با کمتر زندگی می کنیم. نه اتاقی برای نگهداری اشیا و نه زمانی برای لذت بردن از آن ها وجود دارد. از این رو  با توجه به این سبک زندگی طراحان سعی می کنند تا در دکوراسیون داخلی فضایی را طراحی کنند تا متناسب با سبک زندگی صاحبان خانه باشد. پالت رنگی در طراحی داخلی این پروژه تنالیته های سیاه و سفید می باشد.

یکی ازنقطه های کانونی پروژه، تراس می باشد و حسی از آرامش را برای افراد به همراه می آورد. این بخش علاوه بر دنج و آرام بودن، به عنوان فضایی برای مهمانی و جشن های دوستانه صاحب خانه به کار می رود. رنگ سیاه اشیای چوبی در تضاد با سایر بخش های سفید سیمانی قرار دارد. در حالیکه رنگ سیاه فضا را محدود می کند، رنگ سفید فضا را روشن و بزرگتر جلوه می دهد. آشپزخانه به بخش ورودی ساختمان متصل است و به رنگ های تیره محدود شده است، اما در مقابلدر  دیواره ها، سقف و کف سالن از رنگ روشن سفید استفاده شده است.

در ادامه با دیدن تصاویر با خط معمار همراه باشید.

رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی ، دیزاین آپارتمان مدرن رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی ، دیزاین آپارتمان مدرن رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی ، دیزاین آپارتمان مدرن رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی ، دیزاین آپارتمان مدرن رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی ، دیزاین آپارتمان مدرن رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی ، دیزاین آپارتمان مدرن رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی ، دیزاین آپارتمان مدرن رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی ، دیزاین آپارتمان مدرن رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی ، دیزاین آپارتمان مدرن رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی ، دیزاین آپارتمان مدرن رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی ، دیزاین آپارتمان مدرن رنگ سیاه و سفید در طراحی داخلی ، دیزاین آپارتمان مدرن

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homeworlddesign

تعداد بازدید: 448

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *