سقف طاق شکل در طراحی داخلی منزل، بارسلونا

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،معماری اسپانیایی

سقف طاق شکل در طراحی داخلی منزل، بارسلونا

گروه معماری اسپانیایی Cavaa Arquitectes بازسازی و طراحی داخلی این آپارتمان در شهر بارسلونای اسپانیا را بر عهده داشته است. معماران اسپانیایی این آپارتمان درباره طراحی مجدد اینطور اظهار می کند:

"پیش از بازسازی، با یک آپارتمان نسبتا تاریک روبرو بودیم که فضای پاسیوی آن کاملا بلا استفاده رها شده بود. در طراحی مجدد سعی شد از فضای پاسیو استفاده ی بهینه تری به عمل آید و آن را به یکی از فضاهای اصلی تبدیل نماییم. برای احیای این فضا سعی کردیم در کل فضا از پنجره های بزرگ سقف تا کف که به این پاسیو باز می شوند استفاده نماییم. به این صورت نور روز نیز به خوبی فضا را روشن نمود و آپارتمان از حالت تاریک سابق رها شد. برای پنجره های استفاده شده از فریم چوب طبیعی استفاده شده تا حس چوب به همراه نور طبیعی فضایی زنده بسازد.

در فضای نشیمن سعی شد از پلان باز استفاده شود. در بخشی از فضا نیز از سقف آجری طاق شکل استفاده شد. این نوع سقف یکی از عناصر معماری اسپانیایی و بویژه یکی از شاخصه های معماری بارسلونا به شمار می آید. ترکیب کفپوش چوبی یا این سقف آجری به همراه نور خوب، فضایی زنده خلق خواهد کرد."

در ادامه می توانید تصاویر معماری داخلی این آپارتمان را مشاهده نمایید. در انتها نیز پلان و برش قرار داده شده اند.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،معماری اسپانیایی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،معماری اسپانیایی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،معماری اسپانیایی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،معماری اسپانیایی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،معماری اسپانیایی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،معماری اسپانیایی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،معماری اسپانیایی طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،معماری اسپانیایی

پلان و برش: (برای بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک کنید)

پلان آپارتمان،پلان مسکونی پلان آپارتمان،پلان مسکونی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Dezeen

تعداد بازدید: 1,158

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *