سبک مینیمال در دکوراسیون آپارتمان ۵۲ متری

سبک مینیمال در دکوراسیون

سبک مینیمال در دکوراسیون آپارتمان ۵۲ متری

این پروژه طراحی داخلی یک آپارتمان کوچک به مساحت ۵۲ مترمربع در Vilnius می باشد. راهروی عمیق و تاریک اصلی از درب ورودی رو به سالن اصلی باز می شود. سالن نشیمن، اتاق خواب و سرویس بهداشتی دارای فضایی روشن و سفید می باشند. برخی دیواره ه و یک بخش از دیواره ی آشپزخانه دارای رنگ خاکستری می باشد و تضاد میان فضاها ایجاد می کند. آینه بزرگ در سالن نیز یک توهم انعکاسی از دو آپارتمان ایجاد می کند. کاشی های طرح مرمر روشن در سرویس بهداشتی، فضایی روشن و فانتزی را در این آپارتمان کوچک ایجاد کرده است.

فضای اصلی در این پروژه توسط میز از فضای آشپزخانه جدا شده است. کانتر آشپزخانه از جنس کورین ساخته شده است و در فضای تیره تر آشپزخانه مانند یک مجسمه به نظر می رسد. تمامی رنگ ها در دیواره ها، مبلمان و درهای این دکوراسیون داخلی با هم هماهنگ می باشند. اتاق خواب نیز به طور کامل به رنگ سفید می باشد و فضایی روشن و آرام ایجاد کرده است. در مجموع می توانیم بگوییم که طراح برای بزرگ تر جلوه دادن این فضای کوچک از رنگ های روشن و سبک دکوراسیون مینیمال استفاده کرده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

سبک مینیمال در دکوراسیون سبک مینیمال در دکوراسیون سبک مینیمال در دکوراسیون سبک مینیمال در دکوراسیون سبک مینیمال در دکوراسیون سبک مینیمال در دکوراسیون سبک مینیمال در دکوراسیون سبک مینیمال در دکوراسیون سبک مینیمال در دکوراسیون سبک مینیمال در دکوراسیون

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homradore

تعداد بازدید: 687

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *