سبک مدرن و متریال چوب، رویکردهای طراحی داخلی آپارتمان در Kiev

طراحی داخلی آپارتمان مدرن

سبک مدرن و متریال چوب، رویکردهای طراحی داخلی آپارتمان در Kiev

آنچه در این بخش قصد بررسی آن را داریم، طراحی داخلی آپارتمانی مدرن در شهر کیف، پایتخت کشور اوکراین است. در ادامه بررسی و ارائه نمونه های موردی طراحی داخلی آپارتمان های با سبک مدرن در خط معمار، نمونه موردی این بخش نیز می تواند به شما در طراحی کمک نماید. البته اگر طراح هستید و قصد طراحی فضایی مدرن با کاربری مسکونی را دارید.

این آپارتمان، متراژ زیادی دارد و با پلان باز در فضای نشیمن و یا به عبارت صحیح تر با پلان باز در فضاهای عمومی ساختمان، طراحی شده است. در واقع نشیمن، آشپزخانه و ناهارخوری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که در فضاهایی که امروزه طراحی می شوند، معمولا پلان به این شکل طراحی می گردد.

نکته ی شاخصی که باید در مورد آن صحبت کنیم، چوب است. چوب و مشتقات آن، بطور گسترده، برای کف و دیوار مورد استفاده قرار گرفته اند. همانطور که بارها در این مورد صحبت کرده ایم، چوب متریال گرم است و استفاده از این متریال، به منظور خلق فضایی گرم صورت می گیرد.

طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 705

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *