سبک مدرن و صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار HBO

طراحی داخلی دفتر کار

سبک مدرن و صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار HBO

معماری: استودیو Rapt

موقعیت: واشنگتن

مساحت: ۴۵۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۶

آنچه در این بخش خط معمار به آن می پردازد سبک مدرن و صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار HBO می باشد. گروه معماری Rapt به طراحی فضای جدید این شرکت در واشنگتن پرداخته است. استودیو Rapt تمام ویژگی های این شرکت و کارهای داخلی آن را در طی تحقیقاتش کشف کرده است. این خود به شناسایی ویژگی های منحصر به فرد دفتر، سرعت فرآیند کاری آنها، راهبردهای بهینه سازی بالقوه، و همچنین ذائقه افرادی که در آن جا کار می کنند، کمک می کند. نتیجه این فرآیند، ایجاد یک فضای کاری پاسخگو به گروه، گردش کار، و فرهنگ می باشد که منجر به تولید محصولات HBO می شود. 

با توجه به ماهیت کار آنها انعطاف پذیری و سازگاری فضا بسیار اهمیت می یافت. این فضا باید سرعت روند تیم را پشتیبانی می کرد. سیستم میزهای متحرک به کارمندان این امکان را می دهد تا بتوانند بر اساس کاری که انجام می دهند آن را تنطیم کنند. سطح دیواری که قابلیت نوشتن دارد فضایی را ایجاد کرده که افراد در طول روز امکان کار ایستاده را داشته باشند. در نهایت، این پروژه برای سیاتل منحصر به فرد بود و از فرهنگ بومی منطقه تجلیل می کرد.

در ادامه با دیدن تصاویر حط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کارتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: officesnapshot

تعداد بازدید: 387

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *