ساخت نمای بتنی مجسمه مانند در چین، تصویر مائو

تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک

ساخت نمای بشتنی مجسمه مانند در چین، تصویر مائو

در این بخش قصد داریم یک نمای متفاوت و خلاقانه از یک ساختمان را برای شما به نمایش بگذاریم. این نما با متریال بتن کار شده است و برای ساخت آن از یک قالب یونولیت استفاده شده است. تصمیم بر این بوده است که نما به صورت مجسمه مانند طراحی گردد و به شکلی باشد که تصویر  پرتره ای از مائو را منعکس نماید. طراحی این نما توسط استودیو معماری AntiStatics Architecture صورت گرفته است.

اگر تا بحال کارهای پارامتریک انجام داده باشید، حتما می دانید برای ساخت این چنین طرح های خاصی معمولا از نرم افزار راینو بهره گرفته می شود و توسط پلاگین گرس هاپر، این حجم در نرم افزار ساخته می شود و سپس این طرح بر روی یک قالب یونولیتی پیاده سازی می گردد. سپس هر متریالی نظیر بتن و … بر روی قالب ریخته می شود تا شکل قالب را بگیرد. در نهایت حجم از قالب جدا شده و بر روی ساختمان پیاده سازی می گردد.

در ادامه دعوت می کنیم فرایند ساخت این نمای ساختمان پارامتریک و تصاویر آن را مشاهده نمایید.

تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک

تصاویر نمای بتنی،نمای ساختمان خاص،نمای ساختمان پارامتریک

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 885

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *