رنگ سفید در دکوراسیون داخلی با سبک مینیمال

 

دکوراسیون با سبک مینیمال، رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی با سبک مینیمال

آرامش، صلح و امنیت چیزهایی هستند که هرکس دوست دارد در لحظه ورود به خانه اش که مانند پناهگاهی برایش است احساس کند. بنابراین اگر شما نیز طرفدار زندگی در چنین خانه ای برای مدت زمان طولانی هستید، خانه ای با دکوراسیون داخلی سفید و سبک مینیمال بهترین گزینه می باشد. زندگی در خانه ای مینیمال به ذهن این اجازه را می دهد تا به دور از هرج و مرج و ازدهام محیط اطراف خود به استراحت بپردازد. بنابراین در این بخش خط معمار قصد دارد تا نمونه ای بی نظیر از استفاده رنگ سفید در دکوراسیون داخلی این آپارتمان با سبک مینیمال بپردازد.

فضای داخلی سالن نشیمن به کامل به رنگ سفید می باشد. نور خورشید از میان پنجره به کف سالن و اشیای و مبلمان سفیدمی تابد و آن ها را برجسته تر می نمایاند. تلویزیون سیاه رنگ در میان این فضای سفید توجه افراد را به خور جلب می کند. فضای غذاخوری نیز مابین سالن نشیمن و آشپزخانه قرار دارد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون با سبک مینیمال، رنگ سفید در دکوراسیون داخلی دکوراسیون با سبک مینیمال، رنگ سفید در دکوراسیون داخلی دکوراسیون با سبک مینیمال، رنگ سفید در دکوراسیون داخلیدکوراسیون با سبک مینیمال، رنگ سفید در دکوراسیون داخلی دکوراسیون با سبک مینیمال، رنگ سفید در دکوراسیون داخلی دکوراسیون با سبک مینیمال، رنگ سفید در دکوراسیون داخلی دکوراسیون با سبک مینیمال، رنگ سفید در دکوراسیون داخلی دکوراسیون با سبک مینیمال، رنگ سفید در دکوراسیون داخلی دکوراسیون با سبک مینیمال، رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 1,194

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *