رنگ خاکستری در فضای داخلی منزل

خاکستری در فضای داخلی منزل

رنگ خاکستری در فضای داخلی منزل

مشخصات پروژه

معماری: استودیو Alexy Rozenberg

موقعیت: روسیه، مسکو

مساحت: ۱۶۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

امروز در دکوراسیون داخلی تغییر و تحولات گسترده‌ای صورت گرفته است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اکثر خانواده ها امروزه از طرفداران داشتن خانه های لوکس و زیبا می باشند. بدین ترتیب یکی از نکات مهمی که به آن توجه ویژه ای می شود انتخاب رنگ می باشد. در این بخش ما قصد داریم به بررسی رنگ خاکستری و تنالیته های مختلف آن را در فضای داخلی منزل بپردازیم.

در این پروژه طراحی داخلی بر روی متریال خام و زمخت انجام شده است: گچ بافت دار، سرامیک طرح بتنی، قطعات فلزی از جمله متریال به کار رفته در طی دکوراسیون داخلی این آپارتمان می باشند. با وجود استفاده از چنین متریال خشن و زمخت اجرای دقیق و با کیفیت فضایی آرام مدرن و دنجی را ایجاد کرده است. مجموعه ای از مدل های سه بعدی از شخصیت های فیلم، که مالک پروژه خود یک طراح سه بعدی ساز حرفه ایست جمع آوری کرده است، یک عامل مهم و اساسی در طراحی داخلی تبدیل شده بود. این مجموعه  که در طرح ها و رنگ های متفاوت و درخشان بودند می بایست رنگ های فضای داخلی را خنثی سازند.

طرح رنگ در فضای داخلی بر سایه های مختلف خاکستری از گرافیت تیره آغاز می شد و تا بتن روشن ادامه داشت. سطوح چوبی نیز به صورت قطعات بزرگی در اتاق های خواب دیده می شوند. طراحان به دنبال راه حلی مناسب برای جبران فضای سرد خاکستری بودند. بدین ترتیب فریم های خاکستری رنگ را در ترکیب با متریال دیگر به کار بردند:  دیوارهای پلاستیکی، سوله ها، و همچنین عناصر و جزئیات متعدد – شکل های مختلف فلزی در سطح گچ، قفسه های مختلف و طرح های مختلف به یک راه حل تبدیل شد.

تعداد زیادی از مبلمان و عناصر تزئینی به طور انحصاری توسط طراح برای این پروژه طراحی شدند و به عنوان بخشی از طراحی معماری او قرار گرفتند: مانند کانتر آشپزخانه و میز ناهار خوری، کابینت برای مجموعه، میز، میز روتختی، میزهای قهوه و تخت. میز غذاخوری دارای طراحی پیچیده ای می باشد. این شامل قطعات فلزی و شیشه ای است که بدون پشتیبانی اضافی متصل می شوند و این اتصال متحرک می باشد و باعث می شود که طول میز را بنا به اندازه دلخواه از ۱٫۷ تا ۳٫۶ متر تغییر دهند.

قفسه هایی که در عمق تغییر می کنند در اتاق نشیمن با یک رشته فلزی نصب می شوند که بر سبک طراحی تأکید می کنند. در فضای دفتر کار خانگی، یک شلف فلزی به شکل G عمق فضایی را ایجاد می کند. در مجموع می توانیم بگوییم که فضای داخلی به صورت بصری با کمک توزیع ضد گرانشی مواد در سراسر سطوح کف، دیوارها و سقف گسترش یافته اند؛ به عنوان مثال  پایه های فلزی نه تنها در کنار کف با دیوار بلکه در سقف نیز وجود دارد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل خاکستری در فضای داخلی منزل

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 1,167

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *