دیزاین مجدد آپارتمان کوچک

بازسازی آپارتمان کوچکبازسازی آپارتمان کوچک

در این بخش خط معمار می خواهد به بازسازی آپارتمان کوچک بپردازد. امروزه در شهرهای بزرگ و صنعتی دیگر خبری از خانه های بزرگ و ویلایی نیست و آپارتمان های کوچک جای خانه های بزرگ را گرفته اند. در بسیاری از مواقع علاوه بر کوچک بودن فضا، دکوراسیون آپارتمان ها به گونه ای است که فضای داخلی را کوچک تر از آنچه که هست نشان می دهد. پلان ها و چیدمان نا مناسب یکی از مشکلات اصلی در آپارتمان های کوچک می باشد. بدین ترتیب افراد در بازسازی به دنبال رفع این مشکلات و ایجاد فضایی راحت و دلباز برای زندگی می باشند.

دربازسازی این آپارتمان کوچک طراح سعی کرده یک فضایی روشن و زیبا بیافریند. رنگ های روشن و خطوط ساده همیشه یک اتاق را کمی بزرگتر از آنچه واقعا است نشان می دهد. طراح از بافت های تک رنگ و روشن استفاده کرده است. استفاده از رنگ های شفاف فضای نشیمن را از سایر بخش ها جدا ساخته است. برخلاف رنگ های روشن و شفاف در فضای نشیمن و اتاق خواب، ر قضای غذاخوری و آشپزخانه از رنگ های تیره استفاده شده است. در نهایت، کابینت چوبی و متریال طبیعی استفاده شده در خانه، فضا را تکمیل می کند.

شما نیز می توانید برای بازسازی آپارتمان خود با گروه معماری آوگون در تماس باشید.

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

در ادامه با دین تصاویر خط معمار را همراهی کنید.بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچکتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 420

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *