دیزاین فضای اداری برای دفتر معماری Architecture + Information

دیزاین فضای اداری

دیزاین فضای اداری برای دفتر معماری Architecture + Information

در این بخش آنچه به آن خواهیم پرداخت دیزاین فضای اداری برای دفتر معماری Architecture + Information می باشد. دفتر طراحی و معماری Architecture + Information یکی از بزرگترین دفاتر معماری و یک آزمایشگاه به روز  و زنده برای ارائه مفاهیم نوآورانه و خدمات طراحی در نیویورک می باشد. بنا براین این شرکت طراحی جدید دفتر خود را جهت وفق دادن نیازهای در حال رشد شرکت در نیویورک انجام دادند. معماری یکپارچه، استراتژی و تجربه طراحی شرکت Architecture+ Information در دفتر جدیدشان حکم فرماست. با مساحت ۱۲۰۰ متر مربع، این دفتر جزو بزرگترین دفاتر در طی سال های فعالیت این شرکت می باشد.

این پروژه در یک ساختمان نسبتا قدیمی قرن ۲۰ ام در طبقه ۱۱ قرار گرفته است. همچنین دارای بیش از ۸۰ کارمند در حوزه طراحی، برندینگ، استراتژی، طراح داخلی و گرافیک در این شرکت مشغول به فعالیت می باشند. در بررسی فضای مرکزی پروژه از مهم ترین مسائلی که آن را در بر می گیرد می توان به نکات زیر اشاره کرد: 

طبیعت مشارکتی شرکت، که با ایستگاه های کاری با پلان باز نمایش داده می شود که برای جلسات و بحث های گروهی، فضایی باز را ایجاد کرده است. نکته بعدی  شفافیت می باشد، طراحان سعی کرده اند تا ایجاد اتاق های شیشه ای با ابعاد مختلف مرز فضا را از بین برده و فضای گفتگوی صمیمی را برای کارمندان ایجاد کنند. سرگرمی از دیگر نکته هایی بود که در طی ساخت این پروژه به آن پرداخته شد. طراحان فضایی را برای استراحت و سرگرمی کارمندان در زمان فراغتشان ایجاد کرده بودند که می توانستند به دور از همهمه و شلوغی های دفتر در آن جا به استراحت بپردازند. و در آخر می توان به زیبایی بصری موجود در این پروژه اشاره نمود. طراحان برای ایجاد جذابیت و زیبایی بصری در شرکت از نصب برخی آثار هنری بر روی دیواره ها استفاده کردند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دیزاین فضای اداری دیزاین فضای اداری دیزاین فضای اداری دیزاین فضای اداری دیزاین فضای اداری دیزاین فضای اداری دیزاین فضای اداری دیزاین فضای اداری دیزاین فضای اداری دیزاین فضای اداری

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 838

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *