دیزاین رستوران کوچک اما خلاقانه: استفاده از ۳۰۰ لوله PVC

دیزاین رستوران کوچک

دیزاین رستوران کوچک اما خلاقانه: استفاده از ۳۰۰ لوله PVC

در این مطلب قصد داریم با همراهی شما به بررسی پروژه طراحی داخلی رستوران با عنوان ChiChi 4U در شهر پوزنان واقع در کشور لهستان بپردازیم. تیم معماری در این پروژه، خلاقیت هایی را به کار بسته  که موضوع مورد بررسی ماست. برای نگاه نزدیک تر و دقیق تر به دیزاین این رستوران کوچک با خط معمار همراه باشید.

موضوع اول در طراحی این رستوران، استفاده از سبک های مدرن و صنعتی در کنار یکدیگر است. تلفیقی از ویژگی های هر دو سبک را می توان در این رستوران مشاهده نمود. غالب اصلی فضا بر اساس سبک مدرن طراحی شده است و دراین میان، برخی از ویژگی های سبک صنعتی نیز مورد استفاده قرار گرفته اند. از جمله ی این ویژگی ها، استفاده از آهن و فلز به عنوان یک عنصر دکوراتیو است که به رنگ زرد در فضا کار شده است.

موضوع دوم، استفاده از لوله PVC در این پروژه است که در قالب یک عنصر دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته. همانطور که می دانید، استفاده از تجهیزات تاسیساتی در طراحی داخلی چندان مرسوم نیست. در این پروژه، طراحان این لوله ها را به صورت دکوراتیو استفاده نموده اند. در واقع ۳۰۰ لوله در این پروژه و بر روی دیوار مورد استفاده قرار گرفته است که با رنگ نارنجی کار شده اند. استفاده از این متریال ها در طراحی داخلی، باعث خلق یک فضای متفاوت و جدید می شود. از سوی دیگر، به کارگیری متریال ها به این شکل، می تواند هزینه های پروژه را تغییر دهد.

نکته آخر در دیزاین رستوران کوچک ChiChi 4U، بحث رنگ هاست. رنگ های اصلی در این پروژه و نارنجی، خاکستری تیره هستند. ترکیب این دو رنگ در یک محیط، فضایی شارپ گونه در اختیار ما قرار خواهند داد. رنگ زرد نیز در این رستوران بصورت تاچ رنگی مورد استفاده قرار گرفته است.

این پروژه رستوران توسط استودیو معماری mode:lina طراحی شده است. در ادامه دعوت می کنیم برای مشاهده تصاویر دیزاین رستوران کوچک ChiChi 4U با ما همراه باشید.

دیزاین رستوران کوچک دیزاین رستوران کوچک دیزاین رستوران کوچک دیزاین رستوران کوچک دیزاین رستوران کوچک دیزاین رستوران کوچک دیزاین رستوران کوچک دیزاین رستوران کوچک دیزاین رستوران کوچک دیزاین رستوران کوچک دیزاین رستوران کوچک دیزاین رستوران کوچک دیزاین رستوران کوچک دیزاین رستوران کوچک

دیزاین رستوران کوچک

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine – modelina

تعداد بازدید: 1,503

۱ دیدگاه

  1. حسین کشاورز گفت:

    سلام خیلی عالیه درضمن چطوری میتونم باهاتون تماس داشته باشم دارم کافه رستوران افتتاح میکنم اگه بشه میخوام داخل رستوران رو باطرحهای شما دیزاین کنم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *