دیزاین آپارتمان مینیمال با رنگ های قرمز و خاکستری

دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری

دیزاین آپارتمان مینیمال با رنگ های قرمز و خاکستری

هنگامی که شما خانه خود را طراحی می کنید، عوامل متعددی برای بررسی وجود دارد. یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام تلاش برای انجام این کار مورد توجه قرار گیرد این است که شما چه رنگی را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب می کنید. دانستن اینکه چه رنگی استفاده شود، مسلما مهمترین جنبه طراحی داخلی است. به همین ترتیب حیاتی است که بدانید چه رنگی با چه چیزی و چگونه از رنگ های مختلف در خانه شما استفاده می شود. رنگ های متفاوتی برای طراحی داخلی منزل وجود دارد که می تواند توجه افراد را به خود جلب کند. در این بخش خط معمار قصد دارد تا دیزاین آپارتمان مینیمال را با رنگ های قرمز در کنار رنگ خاکستری را به شما معرفی کند.

ویژگی های رنگ قرمز

قرمز یک رنگ جسورانه است. این می تواند قدرتمند و پرخاشگرانه باشد یا اغواگر و وسوسه انگیز باشد. رنگ قرمز اغلب در حجم ها و مبلمان به کار می رود و به ندرت در پس زمینه دیده می شود. استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی اولین چیزی است که چشم مخاطب را به خود جذب می کند. قرمز رنگ پر جنب و جوش، نشاط و شادابی می باشد، اما هنگامی که رو به تیرگی می رود می تواند تاریک و آزار دهنده نیز باشد.  قرمز یک محرک است و مغز را از نگاه اول هیجان زده می کند.

چه طیف رنگی هایی در هماهنگی با رنگ قرمز هستند!

به طور صادقانه می توانیم بگوییم تقریبا تمامی رنگ ها به خوبی در کنار رنگ قرمز می نشینند. زیرا قرمز جزو دسته رنگ های انعطاف پذیر می باشد. قرمز دارای طیف رنگی متفاوت، معنا و قابلیت هایی است که می تواند هر رنگی را کسل کننده و با نفیس و با انرژی جلوه دهد و یا اینکه رنگی را برجسته کند و یا در پس زمینه قرار دهد. یکی از رنگ های عمده ای که به خوبی در کنار رنگ قرمز می نشیند و در دکوراسیون داخلی کاربرد فراوانی دارد رنگ خاکستری می باشد. شما می توانید تنالیته های مختلف رنگ خاکستری را در کنار رنگ جسورانه قرمز به کار ببرید. در ادامه خط معمار پروژه ای از کاربرد این دو رنگ در کنار هم دیگر را برای شما آماده کرده و ارائه خواهد داد.

دیزاین این آپارتمان مینیمال توسط استودیو طراحی Tamizor انجام شده است. در تمامی بخش های این خانه ترکیب رنک قرمز و خاکستری در کنار اشیای جوبی فضایی بی نظیر و لوکس ایجاد کرده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری دیزاین آپارتمان مینیمال، رنگ قرمز و خاکستری

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: homedesigning

تعداد بازدید: 409

۱ دیدگاه

  1. مهتاب گفت:

    چه ترکیب رنگهای زیبایی فوق العادس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *