دکور مغازه بستنی فروشی، خلاق و کم هزینه

دکور مغازه

دکور مغازه بستنی فروشی، خلاق و کم هزینه

وقتی صحبت از طراحی، معماری و حتی دکوراسیون می شود، بسیاری از افراد به این فکر می کنند که این کار بسیار پرهزینه است و تمایل اولیه برای استفاده از این خدمات را از دست نمی دهند. بر اساس همین مدل فکری، افراد سعی می کنند تا خودشان دست به کار شده و برای منزل، محیط کار،فروشگاه و … که قصد ساخت یا بازسازی آن را دارند، طرحی را ارائه دهند. این روال، بسیار معمول است و می توان گفت بسیاری از مردم، از همین طریق کار بازسازی و طراحی فضا را انجام می دهند. در این بخش قصد داریم با بررسی دکور مغازه بستنی فروشی به شما نشان دهیم که همیشه به این شکل نیست و استفاده از هنر یک طراح و معمار، نه تنها پرهزینه نیست، بلکه می تواند به کاهش هزینه های شما کمک کند!

نکته ی اولیه ای که باید بدانید این است که وقتی به سراغ طراح یا معمار می رویم، فرد متخصص قطعا در قبال خدماتی که به شما ارائه می دهد، هزینه ای دریافت خواهد کرد. اما این هزینه، می تواند به شما کمک کند تا از دوباره کاری ها، هزینه های اضافی و مجدد و … بپرهیزید. از سوی دیگر، یک معمار و طراح خلاق، می تواند با تجربه و خلاقیت خود، هزینه کار را برای شما، کمتر از آن چیزی که فکر می کنید، تمام کند. نمونه ی ارائه شده در این بخش، پاسخ خوبی بر این مدعی است.

مغازه بستنی فروشی Lodowato در یکی از شهرهای کشور لهستان واقع شده است و کار طراحی داخلی و بازسازی آن به تازگی توسط استودیو معماری Musk انجام شده است. همانطور که در عنوان موضوع اشاره شد، طراحان در این پروژه، به سراغ ارائه ی یک کار خلاقانه و کم هزینه رفته اند. طراح، پیش از انجام یک کار، خروجی و نهایت کار را در ذهن خود می بینید و می داند که فضا را به کدام سمت خواهد برد.

ایده طراحی

در این پروژه، طراحان کوشیده اند تا با استفاده از رنگ دیوار، نقطه گذاری و توپ های رنگی که بر روی سقف آویزان شده اند، طرحی کم هزینه را ارائه نمایند. شاید اگر شخص کارفرما قصد داشت با نظر خودش یک طرح ارائه نماید، به این حد از جذابینت در عین سادگی دست پیدا نمی کرد. معمار می کوشد با توجه به هزینه در نظر گفته شده توسط کارفرما برای پروژه، شرایط، ملزومات و ویژگی های کار و دیگر فاکتور ها نظیر قیمت متریال ها و تنوع متریال هایی که می تواند مورد استفاده قرار دهد. طرح خود را ارائه نماید. قطعا در یک پروژه ساده نظیر این مغازه بستنی فروشی، هیچ چیز بهتر از رنگ و نقطه های رنگی، نمی تواند کم هزینه و از سوی دیگر جذاب به نظر برسد.

چیزی که ما با تکیه بر پروژه مغازه بستنی فروشی قصد داریم به شما بگوییم این است که استفاده از ذهن، تجربه و خلاقیت یک طراح همواره چیز گرانی نیست. بلکه معماران می توانند منطبق بر بودجه کارفرما، طرح خود را ارائه نمایند. بسیاری از طرح ها و دکوراسیون ها، با تکیه بر خلاقیت و استفاده از متریال های ارزان اما کابردی ارائه می شوند. برای اینکه نمونه ای دیگر در این رابطه را مشاهده نمایید، پیشنهاد می کنیم سری به لینک زیر بزنید:

خلاقیت در نورپردازی رستوران، ایده های ساده

با ارائه این توضیحات، در ادامه دعوت می کنیم تصاویر دکور مغازه بستنی فروشی کم هزینه اما مدرن و جذاب را مشاهده نمایید.

دکور مغازه دکور مغازه دکور مغازه

آنچه در این بخش ارائه شد، بررسی دکور مغازه بستنی فروشی ، به عنوان یک کار خلاقانه، ارزان و مدرن است. ما اعتقاد راسخ به این موضوع داریم که همیشه، گرانی سبب کیفیت کار نیست بلکه می توان با استفاده ازتجربه و خلاقیت، هزینه های کار را کاهش داد و کیفیت را بالا برد. شما در این رابطه چه فکر می کنید. از طریق بخش زیر، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

تحریریه خط معمار

منبع: Contemporist

تعداد بازدید: 1,030

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *