دکوراسیون منزل ۲۸۰ متری ، ترکیب سنگ مرمر و اشیای فلزی

دکوراسیون منزل 280 متری

دکوراسیون منزل ۲۸۰ متری ، ترکیب سنگ مرمر و اشیای فلزی

در این بخش قصد داریم تا به دکوراسیون منزل ۲۸۰ متری بپردازیم که شاخصه اصلی طراحی آن استفاده از متریال پرکاربرد سنگ مرمر در ترکیب با اشیای فلزی می باشد. این پروژه مسکونی در شهر مسکو قرار دارد و طراحی آن را استودیو TOLKO انجام داده است. هنگامی که به استفاده از سنگ مرمر در دکوراسیون داخلی اشاره می شود ذهن عموم افراد به سمت خانه هایی که سراسر با سنگ مرمر پوشیده شده و مجسمه هایی از این جنس می رود.

در چند دهه اخیر استفاده از این عنصر در طراحی داخلی منزل کاهش یافته است. بدین ترتیب طراحان و معماران داخلی سعی می کنند این متریال را در دکوراسیون های مدرن به کار ببرند، اما کاربرد آن مانند دکوراسیون های گذشته نمی باشد. ما در بخش های از فضای داخلی خانه های مدرن شاهد این عنصر سرد و جذاب هستیم. به عنوان مثال می توان ستون های موجود را از سنگ مرمر پوشانید. یکی دیگر از گزینه های مناسب برای بکارگیری آن، دیواره ها و یا کف سالن می باشند. توصیه می شود که سنگ را به طور همزمان برای پوشش کف و دیوار به کار نبرید زیرا ممکن است که فضا را بیش اندازه سرد بنمایاند.

افزودن دیواره های سنگی در آشپزخانه می تواند پس زمینه ای جذاب را ایجاد کند. استفاده از این عنصر در فضای حمام و سرویس بهداشتی و همچنین فضای غذاخوری نیز فضایی سنتی را ایجاد می کند. استفاده از اشیا و اکسسوری های فلزی و براق نیز در کنار متریال سنگ بر زیبایی و جذابیت فضای داخلی می افزاید.

در این پروژه طراحان به صورت هوشمندانه ای از سنگ مرمر سفید با رگه های خاکستری و طلایی، در ترکیب با رنگ های خنثی و اشیای فلزی ایجاد کرده است. در سالن نشیمن مبلمان L مانند فضایی گرم و صمیمی برای افراد فراهم آورده است. کوسن های قهوه ای و خاکستری تیره در میان این فضای روشن و خنثی برجسته می نمایاند. طراحان با استفاده از گلدان های دکوراتیو و سایر اشیا به تزئین سالن پذیرایی می پردازد. بر خلاف سنگ مرمر سرد و رنگ های روشن و خنثی برای پوشش کف از چوب گرم استفاده شده است. دیواره راه راه چوبی پشت تلویزیون نیز بافتی جذاب و چشمگیر را در سالن نشیمن بوجود آورده است. 

بعد از سالن نشیمن به فضای غذاخوری می رسیم. به کار بردن سنگ مرمر در دیواره روبروی میز غذاخوری فضایی لوکس را ایجاد کرده است. طراح برای ایجاد هارمونی با رگه های طلایی موجود در سنگ مرمر لوستر بالای میز غذاخوری را به رنگ طلایی انتخاب کرده است. یکی دیگر از جاذبه های این پروژه دیواره ی شیشه ای است که فضای غذاخوری را از آشپزخانه جدا ساخته است. ما این دیواره شیشه ای را در قفسه های کتابخانه نیز مشاهده می کنیم که بافتی جذاب و منحصر به فردی را در سالن نشیمن بوجود آورده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری دکوراسیون منزل 280 متری

در این بخش به دکوراسیون منزل ۲۸۰ متری پرداختیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 2,905

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *