دکوراسیون محیط کار با سبک پرطرفدار صنعتی

دکوراسیون محیط کار

همانطور که می دانید دکوراسیون محیط کار تأثیر مستقیمی بر روحیه کارمندان دارد و در نتیجه داشتن کارمندانی با انرژی و پویا منجر به افزایش بهره وری در نتیجه نهایی کار خواهد شد. از طرفی دیگر نیز دیزاین و نمای دفتر کار شما نشان دهنده اعتبار و هویت شرکت شما می باشد. بنابراین طراحی و دکوراسیون اداری یکی از مهم ترین امور در اداره ها به حساب می آید. صاحبان شرکت های موفق همواره برای جذب مشتری و همچنین افزایش بهره وری کارمندان از طراحان با تجربه برای دیزاین دفتر کارشان بهره برده اند. انتخاب سبک دکوراسیون یکی از مواردی است که شما به عنوان طراح باید در نظر داشته باشید. بهتر است که سبک دکوراسیونی که برای فضای کاری انتخاب می کنید با نوع فعالیت شرکت مرتبط باشد. بنابراین نوع سبک دکوراسیون می تواند تأثیر به سزایی بر روحیه کارکنان و همچنین مشتریان داشته باشد.

از این رو اگر شما قصد طراحی دفتر اداری خود هستید، پیش از این که سبک دکوراسیون را انتخاب کنید، نوع فعالیت دفتر را در نظر گرفته و با توجه به آن به انتخاب سبک دکوراسیون بپردازید. در این میان سبک صنعتی یکی از سبک های مدرنی است که امروزه طرفداران زیادی به خصوص در طراحی فضاهای اداری که با صنعت و فناوری مرتبطند، دارد. در ادامه خط معمار قصد دارد تا نمونه ای خلاقانه و بی نظیری را از دکوراسیون محیط کار با سبک صنعتی را برای شما کاربران گرامی به اشتراک بگذارد.

شرح پروژه

در بخش ورودی افراد وارد یک پورتال نارنجی روشن می شوند. در این بخش یک کانتر سفید رنگ قرار دارد که تحت تأثیر نورپردازی قرار گرفته و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید با تابیدن نورهای رنگی مختلف رنگ آن نیز تغییر می کند. رنگ نارنجی رنگ نشاط و انرژی می باشد و به افراد در هنگام ورود انرژی مثبت منتقل می کند. پس از گذر از این پورتال، افراد وارد فضای اصلی می شوند. فضای اصلی پروژه شامل دو بخش می باشد. بخش اول شامل فضای آموزشی IT است که شامل بخش های زیر می باشد:

_ بخش آموزشی با ظرفیت ۱۲۲ نفر و مجهز به سیستم های رایانه ای نوین به علاوه (۴۴ایستگاه آموزشی اضافی در صورت وجود کاربر میهمان)، سالن های کنفرانس، یک سالن سرگرمی و همچنین یک آشپزخانه.

بخش دوم این دفتر اداری شامل فضای کار گروهی مدرن می باشد که در دو طبقه قرار گرفته است. تقسیم بندی فضایی این بخش نیز به شرح زیر می باشد:

۱۶_  کابین اداری با ظرفیت ۲، ۴ و ۶ نفره، اتاق جلسه، سالن کنفرانس با ظرفیت ۴۶ صندلی، سالن استراحت کارمندان و آشپزخانه.

در بالای میزهای موجود در فضای باز، یک ساختار فلزی جهت آویختن تجهیزات نورپردازی و پنل های جذب صدا قرار داده شده است. کل فضای داخلی هم در نوار افقی و هم در نوار عمودی تقسیم بندی می شود. استفاده از کابین های فلزی یادآوری سبک پر طرفدار صنعتی می باشد. طراحان به طور خلاقانه ای توانسته اند تا فضای کاری و آموزشی راحت و انرژی بخشی را برای هر دوی کارمندان و مشتریان ایجاد کنند. بر خلاف فضای رنگین در بخش ورودی این دفتر اداری، طراحان برای رنگ آمیزی فضای کاری و آموزشی از رنگ های سفید و طیف های مختلف خاکستری استفاده کرده اند. همچنین برای برجسته سازی مسیر راهنما در کف سالن از رنگ سفید و در برخی بخش ها از رنگ زرد استفاده کرده اند. این رنگ ها بر سطح خاکستری تیره به خوبی نمایان شده اند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون محیط کار دکوراسیون محیط کار دکوراسیون محیط کار دکوراسیون محیط کار دکوراسیون محیط کار دکوراسیون محیط کار دکوراسیون محیط کار دکوراسیون محیط کار  دکوراسیون محیط کار دکوراسیون محیط کار دکوراسیون محیط کار دکوراسیون محیط کار دکوراسیون محیط کار

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

در این بخش به دکوراسیون محیط کار با سبک صنعتی پرداختیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 173

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *