دکوراسیون دفتر اداری مدرن و مینیمال

دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال

دکوراسیون دفتر اداری مدرن و مینیمال

معماری: استودیو BANDE

موقعیت: چین، پکن

مساحت: ۹۹۶ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

در این بخش خط معمار قصد دارد تا دکوراسیون دفتر اداری مدرن و مینیمالی را به شما معرفی کند. دفتر مرکزی شرکت نرم افزاری و آموزشی Huacheng zhiyun در شهر پکن در یک ساختمان اداری به مساخت ۹۹۶ مترمربع قرار دارد. ساختمان این سایت دارای ساختار فریم شکل است و چهار ستون مربع شکل یک متری در داخل مرکز وجود دارد. این شرکت عمدتا در تجارت امنیت مشغول به کار است، و طراحی یکپارچه عملکرد پروژه همراه با فضای اداری را نمایش می دهد.

عماکرد نامحدود

دکوراسیون این دفتر اداری مدرن و مینیمال بر حول  سه “مفهوم نا محدود” انجام می شود، و اولین مفهوم نا محدود عملکردهای نامحدود پروژه می باشد.عملکرد اصلی ساختمان عمدتا شامل دفتر، نمایش محصول، نمایش تصویر و صفحه نمایش تعاملی محصول و غیره می باشد. در ترتیب عملکردها،این توابع به طور کامل در یک فضا یکپارچه شده اند. مجموعه ای از فضای نمایش های تعاملی در اطراف چهار ستون سایت قرار دارد، عمدتا برای نمایش تعاملی محصولات امنیتی در نظر گرفته شده اند.چندین قفسه نمایش در فضای نمایش برای به ارائه محصولات و تعاملی قرار داده شده است که با هم برای فعال کردن تعامل در زمان واقعی عمل می کنند. دفتر مستقل در بیرون از فضای اصلی قرار دارد و دارای درجه خاصی از حریم خصوصی است.

بخش شمالی و جنوبی فضای نمایشگاه فضای اداری و دیوار نمایش محصولات است.این سه توابع فضای اصلی را به سه خط و یک گذر اصلی تقسیم می کنند و توابع مختلف به یکدیگر متصل می شوند. فضای اداری و کار روزانه کارکنان بخشی از عملکرد نمایش شرکت می شوند. همان فضای نمایشگر به یک فرمت ضروری فضای اداری تبدیل شده است. این می تواند از طریق نمایش محصولات و تعاملات در فضای نمایشگاه برای کارمندان الهام بخش ایده های نوین باشد.

فضای نامحدود

دومین ” مفهوم نامحدود” فضای نامحدود می باشد. این طراحی پروژه جلوه بصری فضایی و ساده سازی را ترکیب می کند. فضای نمایش تعاملی دارای یک طرح سه بعدی خطی است و فضای بین طرح بندی های مثلثی، ساده ترین کارکنان را تشکیل می دهد. راهروی اصلی به سمت دفتر مستقل منتهی می شود که در یک طرف آن فضاهای نمایش تعاملی و دیوار نمایش محصولات قرار دارد افراد قبل از رسیدن به دفاتر مستقل باید از فضای نمایش محصولات عبور کنند.دو فضاهای مختلف به طور کامل از طریق ترکیب مسیرهای رفتاری و توابع دو گروه ادغام می شوند.طراحی فضای نمایش تعاملی مانند یک قاب عکس و شکل مجازی خارجی فضای جلو، عقب، چپ و راست را تجسم می کند. ارتفاع فضای کاربردی ۳ متر می باشد. تمام ارتفاع دیوار، ارتفاع لوستر، ارتفاع درب و شیشه در ۳ متر ثابت است.فضای بالاتر از ۳ متر که شامل خطوط لوله ای می باشند به طور کامل مشکی رنگ آمیزی شده است. متریال به کار رفته در دیوار و کف سالن بتن می باشد.

زمان نامحدود

سومین ” مفهوم نامحدود” زمان نامحدود می باشد.طراحی این پروژه به دنبال ایده توسعه پایدار است. با توجه به اصل طبیعی توسعه سازمانی، این شرکت می تواند این فضا را به طور کامل در موزه شرکت های بزرگ در آینده تبدیل کند.بنابراین، طراحی معماری به طور کامل عملکرد خود را در هر دو جدول زمان بندی فعلی و جدول زمانی آینده را در نظر می گیرد. ابعاد فضای اداری موجود نه تنها می تواند به عنوان یک فضای اداری بلکه همچنین فضای نمایشگاهی برای محصول و نمایش سازمانی استفاده شود. با حذف تنها چند صندلی اداری، فضای اداری می تواند مقیاس مورد نیاز برای نمایش محصولات را برآورده کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال دکوراسیون دفتر اداری، ایجاد فضای مدرن ومینیمال

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 705

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *