دکوراسیون داخلی منزل: آبی و زرد، جذاب و روشن

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل: آبی و زرد، جذاب و روشن

عنوان انتخاب شده، برای این مطلب، به صورت خلاصه همه ی آنچه را قصد دارید بگوییم، بیان نموده است. روشن و جذاب. در این بخش قصد داریم به دکوراسیون داخلی یک آپارتمان دو خوابه بپردازیم که توسط استودیو طراحی TOKI HOME ، طراحی داخلی و دکور شده است. این آپارتمان در یکی از شهرهای کشور ویتنام قرار دارد و متعلق به یک ماد و فرزند است.

این آپارتمان، با توجه به نیازها و درخواست کارفرما، بصورتی دیزاین و مبلمان شده است که فضایی راحت، شاداب و روشن را در اختیار قرار دهد. تیم طراحی برای رسیدن به این مقصود، دو رنگ اصلی را در کنار رنگ سفید پس زمینه، انتخاب نمود و این دو رنگ، آبی و زرد هستند. رنگ آبی و زرد هر دو هم در بخش طراحی و هم در بخش دکوراسیون و مبلمان، مورد استفاده قرار گرفته اند.

برای هر دو اتاق خواب، از رنگ آبی برای دیوار استفاده شده است و دیوار آجری اتاق خواب مادر که با رنگ آبی ملایمی کار شده است، بسیار جذاب بنظر می رسد. در فضای نشیمن و غذاخوری هم رنگ آبی به صرت پاستیلی و پر رنگ برای دیوار و زرد برای مبلمان مورد استفاده قرار گرفته است. این دو رنگ به عنوان رنگ های شارپ، نقش فوکال پوینت را در این آپارتمان بازی می کنند.

برای مشاهده دکوراسیون داخلی این آپارتمان و ایده گرفتن از آن، با خط معمار همراه باشید.

دکوراسیون داخلی منزل دکوراسیون داخلی منزل دکوراسیون داخلی منزل دکوراسیون داخلی منزل دکوراسیون داخلی منزل دکوراسیون داخلی منزل دکوراسیون داخلی منزل دکوراسیون داخلی منزل دکوراسیون داخلی منزل

تحریریه خط معمار

شرکت دکوراسیون داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 673

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *