دکوراسیون داخلی مجموعه ورزشی Lets ride

دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی

دکوراسیون داخلی مجموعه ورزشی Lets ride

معماری: استودیو Das

موقعیت: فرانسه، پاریس

سال: ۲۰۱۵

استودیو Das اخیرا یک کارخانه قدیمی چاپ را در مرکز شهر پاریس را به یک استودیو ورزشی و دوچرخه سواری در فضای داخلی تبدیل کرد. در آغاز طراحی داخلی فضای ورزشی، طراحان بخش هایی از دیواره ها را به صورت خام و دست نخورده باقی گذاشتند. ستون های اصلی و دیواره های باقی مانده در ترکیب با سایر دیواره ها که با سفید رنگ آمیزی شده به خوبی در کنارهم قرار گرفته اند.

نورپردازی خطی در سراسر فضا داخلی دیده می شود و تا راهرو و رسیپشن ادامه دارد. در مقایسه با فضای سفید، روشن ومینیمال این مجموعه ورزشی، سالن اصلی ورزش تاریک است و جویی صمیمانه دارد و افراد را به ورزش و تناسب ترغیب می کند. نورپردازی در این بخش متناسب با موسیقی، در هنگام ورزش می باشد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی دکوراسیون داخلی با سبک صنعتی، دکوراسیون مجموعه ورزشی

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 1,109

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *