دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

در این بخش قصد پرداختن به دکوراسیون داخلی جواهر فروشی را داریم. چیدمان و طراحی داخلی مغازه عاملی است که به شدت بر فروش تأثیر می گذارد. در طراحی فروشگاه جواهر فروشی چیدمان شامل محصولاتی است که برای عرضه و فروش به بازار به نمایش گذاشته می شوند. آن ها شامل محصولاتی همچون گردنبند، دستبند، حلقه و سایر زیورآلات می باشند.

در این پروژه بنا به درخواست کارفرما تصمیم گرفته شد تا فضای داخلی فروشگاه تا حد ممکن نمایانگر برند و نام تجاری محصول باشد. OROVIVO the new traditional یکی از برندهای معروف جواهرات است که در سال های اخیر توسط Tom Europe رهبر پیشرو جواهرات اروپا خریداری شده است. کارفرما درخواست کرد که طراحان جو اصلی فضا که مرتبط با عناصر طبیعت است را حفظ کنند، در عین حال نیز قوانین موجود در فضا نیز حفظ گردد. با توجه به اطلاعاتی کارفرما در اختیار طراحان قرار داد چالش اصلی طراحی پروژه شکل گرفت. 


با توجه به آغاز پیام ارتباطی نام تجاری OROVIVO NEW TRADITIONAL، طراحان برای فضای داخلی از المان های آسمان و زمین برای طراحی فضای داخلی استفاده کردند، با این وجود طراحی فضای بیان شده همچنان مناسب فضاهای جواهر فروشی نبود. یا توجه به این که نام جواهر فروشی بر گرفته از برند بومی بود، ایجاد فضایی شبیه به جنگل را پیشنهاد دادند. لوله های هندسی به صورت منظم، تزئین شده با گالوانیزه طلایی، به صورت افقی در قالب های شیشه ای به نمایش داده می شوند تا محصولات را به صورت گران بها تر به نمایش بگذارند. سقف فروشگاه حالت شاعرانه ای را به نمایش می گذارد، گویی لامپ ها که به صورت لوله های آبی و خاکستری رنگ از سقف، به صورت بارانی در میان ابرها به بارش در آمده اند. 


چراغ هایی که در میان این لوله ها پنهان شده اند به فضای اطراف نشاط و هیجان می بخشند. دیواره ها نیز در همان راستای اهداف سقف، به رنگ آبی رنگ آمیزی شده اند: بیرون آمدن از محدودیت های محیطی، حس قرارگیری مشتری در طبیعت. کفپوش چوبی حسی از آرامش و راحتی شاعرانه و ارتباط میان زمین و آسمان را ایجاد می کند. فرش هایی که با توجه به رنگ های اختصاصی این برند طراحی شده اند حسی از بومی بودن این فروشگاه را به افراد منتقل می کنند. تصویر نهایی ارائه فضایی چند بعدی می باشد که به صورت جعبه ای است که به شخصیت اصلی پروژه تبدیل شده است. واقعیتی که در میان آسمان و زمین به تعلیق در آمده است و مشتری را در فضایی خیالی وارد می سازد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دعوت می نماید.

دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Retaildesign

تعداد بازدید: 853

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *