دکوراسیون داخلی استودیو آپارتمان ها

استودیو آپارتمان

معرفی طراحی داخلی ۵ استودیو آپارتمان

دکوراسیون آپارتمان های استودیویی دشوار به نظر می رسد، به خصوص در چیدمان های کوچک تر آن ها این موضوع کمی پیچیده تر می شود. ساده ترین رویکرد، ایجاد یک سبک هماهنگ است که در کل خانه گسترش می یابد ، اما این گزینه می تواند خلاقیت و پتانسیل بیان را برای طراحان محدود کند. گزینه دیگر ایجاد تم متفاوت در هر منطقه می باشد، اما این نیاز به یک برنامه ریزی دقیق می باشد تا فضای خانه یکپارچه به نظر برسد. در ادامه خط معمار ۵ پروژه طراحی استودیو آپارتمان از دفاتر برجسته را برای شما آماده کرده و ارائه خواهد داد.

پروژه اول

پروژه اول توسط دفتر معماری YoDezeen انجام شده است. در بخش های قبل از این دفتر معماری پروژه های مختلفی را به اشتراک گذاشیم. در این پروژه طراحان با استفاده از رنگ های مونوکروم و پنل های چوبی، کانسپتی فوق العاده ایجاد کرده اند. همچنین طراحی داخلی نشیمن بر اساس استانداردهای فضاهای کوچک طراحی شده است. فضای نشیمن توسط یک دیوار جداکننده توکار  از فضای آشپزخانه جداشده و جنبه دکوری نیز دارد. بر روی آن بخش از دیوار که رو به سالن نشیمن قرار دارد، تلویزیون قرار داده شده است. در اتاق خواب، در شیشه ای اجازه ورود نور طبیعی به داخل فضا را فراهم می آورد.

استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتماناستودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان

پروژه دوم

پروژه بعدی توسط استودیو Lugerin طراحی شده است. فضای این پروژه ۵۷ مترمربع می باشد. طراح با استفاده از بافت های جذاب، به تزئین این فضای کوچک پرداخته است. ترکیب چوب، آجر، بتن اکسپوز و منسوجات بافت دار در کنار یکدیگر کانسپتی زیبا و جالب توجهی را ایجاد کرده اند. گلدان های تزئینی درسالن به یکپارچه سازی سقف بتنی، اشیای فلزی در کنار عناصر طبیعی کمک می کنند. یکی از ایده های خلاقانه در دکوراسیون این استودیو آپارتمان، دیوار جدا کننده چوبی کشویی است که سالن نشیمن را از اتاق خواب و آشپزخانه جدا می سازد. این دیوار دارای کاربری های دیگری نیز می باشد. اینگونه که در هنگام باز بودن به عنوان در آشپزخانه و اتاق خواب عمل کرده و در هنگام بسته شدن به پنهان سازی تلویزیون در سالن نشیمن می پردازد. آشپزخانه نیز دارای چندین ویژگی هوشمندانه است. شیشه های موجود در قفسه های کابینت ها رنگ های متنوعی را به فضای خنثی می افزاید. علاوه بر این کفپوش آشپزخانه بافتی جالب به فضا می افزاید.

استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان

پروژه سوم

در پروژه سوم ما شاهد فضایی رنگین تری نسبت به سایر پروژه ها هستیم. فضای داخلی تقریبا یکپارچه و بدون دیوار جدا کننده می باشد. به گونه ای دیگر می توانیم بگوییم که طراح با استفاده از مبلمان مرز فضاها را از یکدیگر جدا ساخته است.

استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان

پروژه چهارم

در این پروژه ما شاهد عناصر سنتی در قالب دکوراسیون مدرن هستیم. در مرکز خانه یک دیوار جدا کننده چوبی قرار گرفته و طراح پایین آن را به صورت نیمکتی طراحی کرده که می تواند با توجه به نیاز افراد برای نشیمن و قرار دادن اشیا استفاده شود. مرکز این دیوار جدا کننده به عنوان اتاق خواب در نظر گرفته شده است.

استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان

پروژه پنجم

در پروژه آخر نیز طراح از عناصر مدرن و بافت های هندسی برای طراحی داخلی به کار برده است. تضادهای قوی در این پروژه نقش عمده ای دارند.

استودیو آپارتمان استودیو آپارتمان

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 641

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *