دکوراسیون داخلی آپارتمان ۱۵۰ متری

دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری

دکوراسیون داخلی آپارتمان ۱۵۰ متری

این پروژه شامل دکوراسیون داخلی آپارتمان ۱۵۰ متری در مسکو می باشد. در فضای داخلی این خانه فرد با کانسپتی غیر معمول روبرو می شود. این آپارتمان دارای چندین ویژگی و ایده اصلی می باشد و توسط استودیو Mops طراحی شده است. یکی از ویژگی های اصلی در این پروژه تزئین فضا با پالت رنگی مرجانی می باشد. کف پوش لینولئوم با بافت سنگی بیش ترین بخش های کف و برخی دیواره ها را پوشانده است. این بافت فضایی مدرن و یکپارچه را در پروژه طراحی داخلی منزل ایجاد کرده است.خطوط ساده و شفاف موجود در اشیا و مبلمان در بخشی از خانه فضایی سرد را ایجاد کرده، اما طراحان سعی کردند تا با استفاده از چوب در بخش های مختلف خانه به ایجاد تعادل در کل فضا بپردازند. 

سالن نشیمن دارای فضایی وسیع، گرم و آرام می باشد. در این بخش ازمبلمان ساده، مدرن در کنار اشیا و چوبی به کار رفته است. دیواره چوبی پشت مبلمان L شکل در کنار کف چوبی هارمونی ایجاد می کند و باعث شده تا مبلمان خاکستری برجسته تر دیده شوند. همچنین دیواره مقابل که دارای تنالیته های مختلف مرجانی می باشد در ترکیب با بافت چوبی فضا را گرم تر می سازد. میز عسلی با بافت سنگی و فرم غیر معمول خود جذابیت بصری ایجاد کرده است. برخلاف دیواره های چوبی و مرجانی در طرف مقابل طراح برای پوشش دیواره ها از خاکستری روشن با بافت خطی انتخاب کرده و بدین ترتیب توانسته تعادل در کل فضا ایجاد کند.

وقتی به سمت آشپزخانه می رویم، با فضایی متفاوت برخورد می کنیم. طراح برای بخش غذاخوری طراحی منحصر به فردی کرده است. به این صورت که با استفاده از دیواره چوبی فضای غذاخوری را از سایر فضای آشپزخانه جدا ساخته است. نور طبیعی ملایمی نیز در طول روز فضا را روشن ساخته و در شب نیز افراد می توانند از منظره بیرونی هنگام غذاخوردن لذت ببرند. پوشش سنگی دیواره ها و کف آشپزخانه، بافتی جذاب را به این بخش داده است. در میان این سطوح بافت دار کابینت های سفید خود برجسته می شود.

در ادامه با دیدن تصاویر دکوراسیون آپارتمان ۱۵۰ متری خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری دکوراسیون داخلی آپارتمان 150 متری

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم 

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 4,106

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *