دکوراسیون داخلی آپارتمان با سبک دکور دهه  ۱۹۷۰

دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی آپارتمان با سبک دکوردهه  1970

طراحی و اجرای دکوراسیون آپارتمان حاضر در شهر استانبول توسط استودیو Coa انجام شده است. سبک به کار رفته درطراحی داخلی این خانه اسکاندیناوی می باشد. طراح از تنالیته های روشن و ملایم و همچنین از خطوط نرم و سیال استفاده کرده و فضایی آرام و دنج ایجاد کرده است. علاوه بر این در این دکوراسیون اشاره ای به عناصر دکوراتیو سبک دهه ۱۹۷۰ نیز شده است. از جمله این عناصر می توان به مبلمانی که از چوب نی شکر تهیه شده، گیاهان استوایی، و به علاوه دستگیره های سنگین وزن طلایی اشاره کرد. در سالن نشیمن دیواره های آجری در سراسر فضا به رنگ خاکستری رنگ آمیزی شده است. این دیوار به عنوان پس زمینه ای برای تلویزیون می باشد و به عنوان نقطه کانونی سالن نشیمن قرار گرفته است.

در مرکز سالن یک مبل مدرن خاکستری رنگ قرار دارد و این فضا را از بخش غذاخوری جدا ساخته است. بر خلاف تنالیته های روشن و سرد در سراسر فضای داخلی طراح سعی کرده تا با کف پوش گرم چوبی تعادل ایجاد کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آپارتمان ، سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 868

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *