دکوراسیون تخصصی داروخانه مدرن در یونان

دکوراسیون تخصصی داروخانه مدرن

دکوراسیون تخصصی داروخانه مدرن در یونان

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی دکوراسیون تخصصی داروخانه ای مدرن در یکی از شهرهای کشور یونان (Rethymno) بپردازیم. کار طراحی داخلی این داروخانه توسط استودیو معماری یونانی tsikandilakis صورت گرفته است. پیش تر نیز پروژه هایی از این دفتر معماری را مورد بررسی قرار داده ایم.

سبک کاری این دفتر معماری، خلق فضاهایی مدرن و شارپ است. چوب یکی از متریال های اصلی است که طراحان این دفتر در پروژه های خود به کار می بندند. اما در عین حال، تمرکز بالایی بر روی خلق فضای ساده دارند. از طریق لینک زیر می توانید یکی از نمونه های طراحی شده توسط این شرکت را مشاهده نمایید که مربوط به یک هایپرمارکت در همین شهر است:

دیزاین و دکوراسیون سوپرمارکت و فروشگاه گوشت

در طراحی داخلی داروخانه ی مورد بررسی این بخش، طراحان اصول خود را رعایت کرده اند و فضا به طرز شگفت آوری مدرن و شارپ و در عین حال ساده است. رنگ های استفاده شده برای دیوارها، همگی از خانواده رنگ های خنثی یا نهایتا پاستیلی هستند. برای بخش رسپشن و برخی از دیوارهای داروخانه، از متریال چوب استفاده شده است که رنگ چوب به کار گرفته شده برای این بخش ها، بسیار کمرنگ و ملایم است. به این شکل، طراحان نشان داده اند که به دنبال ایجاد فضایی کاملا مینیمال گونه، اما در عین حال مدرن هستند.

در عین حال، متریال چوب، هر قدر رنگ ملایم و کم رنگی داشته باشد، می تواند به ایجاد یک فضای گرم و دوستانه کمک نماید. چوب استفاده شده روی ویترین ها، کانتر رسپشن و برخی دیوارها، در کنار کفپوش چوبی روشن، چنین نقشی را در این داروخانه بر عهده دارند.

اگر به عنوان یک طراح در حال دیزاین داروخانه هستید، بررسی دکوراسیون تخصصی داروخانه خانم داسکلاکی می تواند ایده های خوبی در اختیار شما قرار دهد. در ادامه دعوت می کنیم برای مشاهده تصاویر، با خط معمار همراه باشید.

دکوراسیون تخصصی داروخانه مدرن دکوراسیون تخصصی داروخانه مدرن دکوراسیون تخصصی داروخانه مدرن دکوراسیون تخصصی داروخانه مدرن دکوراسیون تخصصی داروخانه مدرن دکوراسیون تخصصی داروخانه مدرن دکوراسیون تخصصی داروخانه مدرن

اگر در رابطه با طراحی این فضا، ایده و یا نظرات متفاوتی دارید، می توانید از طریق بخش زیر، ایده های خود را مطرح نمایید.

 

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine – tsikandilakis

تعداد بازدید: 1,092

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *