دکوراسیون اداری صنعتی، طراحی محیطی فراتر از محل کار

دکوراسیون داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری صنعتی، طراحی محیطی فراتر از محل کار

اغلب برای افراد این سوال پیش می آید که یک دفتر شرکت ساختمانی مدرن چگونه باید باشد؟ به طور طبیعی، باید مدرن و کاربردی باشد. طراحی داخلی دفترکار باید هم برای کارمندان و مشتریان چشمگیر و جذاب  باشد. هنگامی که طراحان برای اولین بار در این دفترحضور یافتند، آن را در وضعیت نامساعدی یافتند. در ابتدا طراحان کف سالن را با بتن پوشاندند و برای اینکه فضا را به سبک صنعتی نزدیک کنند دیواره ها رابه صورت نیمه رها ساختند. آن ها سعی کردند تا فضایی را طراحی کنند تا هم کاربردی و هم زیبا باشد.

در هنگام ورود به دفتر، ابتدا رسیپشن را که یک میز آهنی سیاه صنعتی است و سالن انتظار را مشاهده می شود. در این بخش مشتریان می توانند حضور یابند و تمامی فضای دفتر را که دارای پلان باز است مشاهده کنند. فضای رسیپشن با قرار دادن شلف فلزی از فضای کاری جداشده است. به علاوه با اشیای روشن و مبلمان نارنجی و مرجانی رنگ و پوسترهای چاپی به تزئین فضا پرداخته اند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار راهمراهی کنید.

دکوراسیون داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری دکوراسیون داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری دکوراسیون داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری دکوراسیون داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری دکوراسیون داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری دکوراسیون داخلی اداری، سبک صنعتی در دکوراسیون اداری
تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Yodezeen

تعداد بازدید: 828

۱ دیدگاه

  1. حامد صفوی گفت:

    طرح های خوبی رو داشت ممنون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *