دکوراسیون اداری سفید ، بررسی ۵۵ نمونه مدرن ومینیمال

دکوراسیون اداری سفید

دکوراسیون اداری سفید ، بررسی ۵۵ نمونه مدرن و مینیمال

در بخش های قبلی در خط معمار راجع به بخش های مختلف در دکوراسیون اداری پرداختیم. انتخاب رنگ مناسب یکی از مهم ترین مسائل در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی می باشد. در طراحی داخلی دفترکار نیز انتخاب رنگ مناسب امری مهم و اساسی می باشد. انتخاب رنگ برای دکوراسیون منزل امری آسان است. افراد می توانند با توجه به علایق و سلایق خود طیف رنگی مورد نظر را برای منزل خود انتخاب کنند، اما انتخاب رنگ برای فضاهای اداری امری کاملا متفاوت است. ممکن است که یک رنگی متناسب با سلیقه شما باشد، ولی این دلیل بر این نیست که آن رنگ برای فضای اداری شما مناسب باشد. با این حال یکی از رنگ های پرکاربرد در دفاتر اداری، رنگ سفید می باشد. بدین ترتیب خط معمار قصد دارد تا در این بخش به بررسی رنگ سفید در دکوراسیون بپردازد.

رنگ می تواند بر خلق و خو ، بهره وری ، فرهنگ و ارتباط میان افراد در محیط کار تأثیر بگذارد. به طور کلی می توانیم بگوییم که رنگ می تواند یک کیفیت فضای داخلی را ارتقا دهد یا اینکه کاربرد نابجای آن نتیجه برعکس داشته باشد. الگوهای رنگی مناسب در طراحی داخلی دفتر کار می تواند بر معرفی برند یک دفتر اداری یا تجاری تأثیری مستقیم داشته باشد. همچنین می تواند تأثیری مستقیم بر نحوه کیفیت عملکرد  کارمندان داشته باشد. به طور کلی می توانیم بگوییم که رنگ تأثیرگذارترین و قدرتمندترین عنصر در طراحی داخلی اداری می باشد.

هر فضای اداری کاملا متفاوت می باشد و تحت تأثیر ماهیت کار انجام شده، ساختار آجری ، و شخصیت افراد درون فضا قرار می گیرد. بدین ترتیب امکان در نظر گرفتن گزینه ها و ایده های مختلفی برای ایجاد زیبایی شناسی در فضای اداری به وجود می آید و طراحان گزینه های مختلفی را در اختیار دارند. رنگ سفید با سادگی همراه است و به فضای مورد نظر خود شخصیتی ساده، پاکیزه و بهداشتی می دهد. رنگ سفید به علت وضوح و شفافیتی که دارد، به افراد احساس آرامش و سکون می دهد. به گونه ای می توانیم بگوییم که این رنگ را بیشتر متناسب با سبک دکوراسیون مینیمال می باشد. معمولا طراحان برای طراحی فضاهای مینیمال رنگ های خنثی و به ویژه سفید را در الویت قرار می دهند. با وجود اینکه رنگ سفید به عنوان رنگ مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد، امروزه معماران و طراحان داخلی، توصیه می کنند که این فضاها به طور کامل سفید طراحی نشود. حتی اگر فضای کاری شما نیز به طور کامل سفید باشد، نیاز به کارگیری رنگ های دیگر را نیز احساس می کنید. زیرا رنگ سفید به تنهایی در فضای اداری منجر به ایجاد فضایی سرد و کاهش انرژی کارمندان می شود و با گذشت زمان فضا برای افراد کسل کننده می شود. بنابراین طراحان توصیه می کنند که رنگ سفید را در ترکیب با سایر طیف های رنگی ملایم با توجه به حیطه کاری آن دفتر به کار ببرند.

با وجود این، رنگ سفید همچنان به عنوان رنگ محبوب در فضاهای اداری دیده می شود. به خصوص برای دفاتر اداری که فضاهای کوچکی دارند، این رنگ باعث می شود که فضاهای کوچک بزرگتر و روشن تر به نظر برسند. رنگ سفید ماهیتی منعکس کننده دارد و همیشه گزینه مناسبی برای ایجاد فضای اداری،  بزرگتر از اندازه واقع اش است. بنابراین اگر شما نیز فضای محدود دارید و می خواهید که دفتر شما روشن و مطبوع به نظر برسد رنگ سفید می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید دکوراسیون اداری سفید

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 952

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *