دکوراسیون اداری، ایجاد فضایی مدرن 

طراحی داخلی اداری مدرن

دکوراسیون اداری، ایجاد فضایی مدرن

معماری: استودیو Hpersity

موقعیت: چین

معماران اصلی: Yang Shi، Shaojun Li

گروه طراحی: Yang Shi, Shaojun Li, Mofei Li, Ou Dong

مساحت: ۳۵۰۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۷

در این بخش خط معمار می خواهد شما را با نمونه ای از دکوراسیون اداری مدرن آشنا سازد. این پروژه متعلق به طراحی داخلی یک شرکت مالی اینترنتی می باشد. مدیرعامل شرکت بر ایجاد فضایی مدرن، ساده، شفاف و برابر که در ابتدای طراحی ارائه شده بود، تأکید می کرد. بنابراین، کانسپت طراحی داخلی دفتر کار Fineup  بر وضعیت برابری آزادی جهت حذف کابین های سنتی و حواشی تأکید می کرد.

به عنوان یک کار آزمایشی جهت رسیدن به یک محل کار آرام، پس از عصرصنعتی، کل دفتر دارای الگوی شخصی به پیروی از کانسپت Galaxy soho، اثر زاها حدید می باشد. به جای محدود شدن به یک درون گرایی سنتی، فضا تمایل به خلق محیطی با خلق و خوی شاد مانند پارک و نمایشگاه دارد.  طرح دفتر به صورت فرم دایره  همراه با ستون های متعددی در ساختار اصلی می باشد. در ابتدا معمار فضای کاری مختلف را در جعبه ای سه بعدی اندازه گیری می کند مانند فضای کار، سالن ملاقات، سالن نمایش  و اتاق اختصاری. دوما، بسیاری از فضاهای بی نظم در کنج برای پنهان کردن دیوار پارتیشن اصلی ایجاد شده اند. عمده متریال به کار رفته در دکوراسیون داخلی این فضا چوب و سطوح فلزی می باشد. استفاده از پارتیشن های شیشه ای شفاف و نیمه شفاف، بر روشنایی و شفافیت فضا می افزاید و در نهایت فضای کاری سیال و مدرنی را ایجاد کرده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرن طراحی داخلی اداری مدرنپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 487

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *