دکوراسیون اتاق خواب: ۷ راه برای خلق فضایی گرم

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب: ۷ راه برای خلق فضایی گرم –

اگر قصد دارید دستی به دکوراسیون اتاق خواب تان بزنید، دست نگه دارید!! چرا که ما قصد داریم در این بخش ایده هایی نسبتا ساده برای خلق فضایی گرم در اتاق خواب ارائه کنیم. اگر به داشتن یک اتاق خواب گرم و دوست داشتنی علاقه مندید، پیشنهاد می کنیم به این ۷ ایده که در ادامه ارائه خواهند شد، نگاهی بیاندازید. گاهی تغییرات ساده در فضا، تاثیرات بزرگ و قابل قبولی دارند.

۱ -چوب

این متریال را به عنوان متریال گرما بخش می شناسند. چوب گرما، انرژی و زندگی را به فضا هدیه می دهد و تقریبا کسی نیست که از این متریال بدش بیاید. اگر این امکان را دارید، چوب را به اتاق خواب بیاورید. دیوارکوب های چوبی، کفپوش چوبی، تخت خواب چوبی و … می توانند گزینه های مناسب پیش رو برای آوردن چوب به فضای اتاق خواب و خلق یک دکوراسیون گرم باشند.

دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب

۲ – گیاه

استفاده از گیاه نیز می تواند به زنده کردن فضا کمک بزرگی کند. اگر در اتاق خواب تان از گیاه استفاده نمی کنید، بد نیست چند گلدان را به اتاق خوا بیاورید و فضا را تلطیف کنید. فقط نور کافی و آب دادن به این موجودات زنده را فراموش نکنید.

دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب

۳ – فرش

ما ایرانی ها، یکی از چیزهایی که در دکوراسیون خانه همواره به کار می بریم، فرش است. فرش جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون خانه های ایرانی است. اگر در اتاق خواب از فرش استفاده نمی کنید، می توانید این نکته را نیز لحاظ کنید. انتخاب فرش هم بسته به سلیقه ی شما.

دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب

۴ – بالش

شاید باور نکنید و حتی برایتان خنده دار باشد! اما همین باش های کوچک می توانند اثری بزرگ در دکوراسیون اتاق خواب داشته باشند. اضافه کردن بالش های کوچک ساده سبب ایجاد فضایی گرم و دوست داشتنی خواهند شد.

دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب

۵ – پتوهای دلپذیر

دلپذیر اسم برند پتو نیست! دلپدیر صفتی است برای چیزی که به دل شما نشسته است. از چند پتوی دلپذیر و باب طبع تان در اتاق خواب استفاده کنید. این سبب گرم تر شدن و دوست داشتنی تر بودن فضای اتاق خواب است.

دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب

۶ – هنر

اگر به هنر علاقه مندید، می توانید چند اثر هنری را به اتاق خواب اضافه کنید. این آثار هنری می توانند یک تابلو نقاشی، مجسمه و … باشند. هر چیزی که به نظرتان دوست داشتنی است، می تواند فضایی اتاق خواب را نیز برای شما دوست داشتنی تر کند.

دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب

۷ – مبلمان

نکته ی آخری که در این بخش مورد توجه است، مبلمان اتاق خواب است. صندلی راحتی، میز مطالعه، میز کار، میز و صندلی قهوه خوری و … . اگر در اتاق خواب تان فضای کافی برای جای دادن یک مبلمان دارید، می توانید آن مبلمانی که همیشه دوست داشته اید در اتاق خواب تان داشته باشید را به فضای اتاق اضافه کنید. به همین سادگی

دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب

۷ نکته ی ساده برای جذاب تر، گرم تر و دوست داشتنی تر کردن اتاق خواب، در این بخش ارائه شد. امیدواریم که از نکات ارائه شده استفاده و حداقل یکی از آنها را اجرا کنید و فضای اتاق را برای خودتان دلچسب تر کنید.

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,005

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *