دکوراسیون آشپزخانه: ۱۲ ایده برای پنجره ی آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،کانتر آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه: ۱۲ ایده برای پنجره ی آشپزخانه

استفاده از پنجره در آشپزخانه و داشتن دید به فضای بیرون آشپزخانه را روشن تر می کند و علاوه بر آن حس بسیار خوبی را منتقل می نماید. در این بخش قصد داریم دکوراسیون داخلی ۱۲ آشپزخانه مدرن را مورد بررسی قرار دهیم که به سبک مدرن و بصورت جزیره ای هستند و در آنها یک پنجره ی عریض به سمت فضای بیرون کار شده است. اگر بخواهید آشپزخانه تان پنجره داشته باشد، در هنگام ساخت باید این اقدام صورت گیرد و یا در هنگام طراحی مجدد و بازسازی. ضمن اینکه واضحا باید آشپزخانه دیواری به سمت بیرون داشته باشد.

نکته ی آشپزخانه های ارائه شده در این بخش این است که پنجره ی آشپزخانه بصورت عریض در فضای بین کابینتی قرار گرفته است و این نکته ی شاخصی است که کمتر در آشپزخانه های دیگر دیده می شود.

در فضای بین کابینتی معمولا کاشی، سرامیک، شیشه رنگی و … به کار می رود و پنجره رو به فضا باز چندان متداول نیست اما باید وقتی به این آشپزخانه ها نگاه می کنیم، از خروجی لذت می بریم.

دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،کانتر آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،کانتر آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،کانتر آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،کانتر آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،کانتر آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،کانتر آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،کانتر آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،کانتر آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،کانتر آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،کانتر آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،کانتر آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،کانتر آشپزخانه

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 19,367

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *