دکوراسیون آشپزخانه: معرفی ۵ متریال متفاوت برای آشپزخانه جزیره ای

دکوراسیون آشپزخانه،متریال آشپزخانه جزیره ای

معرفی ۵ متریال برای جزیره آشپزخانه، زیبا و متفاوت

در گذشته در وب سایت خط معمار، به معرفی ۱۱ متریال برای کانتر و جزیره آشپزخانه پرداختیم که در دنیا به عنوان متریال های رایج به کار می روند و شما با برخی از آنها آشنایی دارید. این متریال ها به همراه نمونه های استفاده شده از آنها در آشپزخانه را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید:

معرفی ۱۱ متریال برای کانتر و آشپزخانه جزیره ای

و اما متریال هایی که در این بخش قصد داریم به آنها بپردازیم کمی خلاقیت و تفاوت در خود دارند. یعنی متریال های رایجی که برای جزیره دیده اید و استفاده کرده اید، در این بخش با کمی خلاقیت مورد استفاده قرار گرفته اند. مانند چوب طبیعی که در ادامه می توانید تصاویر آن را مشاهده نمایید. (چوب و مصنوعات آن به عنوان یک متریال رایج برای آشپزخانه جزیره ای مورد استفاده قرار می گیرند).

۱ – رویه کانتر ساخته شده با سکه!

دکوراسیون آشپزخانه،متریال آشپزخانه جزیره ای

۲ – Paper Stone

این متریال که شاید اسم آن نشنیده باشید، در تصویر زیر قابل مشاهده است. Paper Stone از طریق بازیافت کاغذ، ساخته می شود و ویژگی های آن، این متریال را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای جزیره و کانتر آشپزخانه نموده است. از جمله ی این ویژگی های می توان به لکه نیافتدن، مقاومت در برابر حرارت و ضد آب بودن آن اشاره نمود.

دکوراسیون آشپزخانه،متریال آشپزخانه جزیره ای

۳ – استفاده از چوب طبیعی که حس روستیک به فضا خواهد داد و می توان گفت هیچ متریالی حس و انرژی چوب را ندارد و این سبب شده است که چوب همواره به عنوان یک متریال محبوب مورد انتخاب قرار گیرد.

دکوراسیون آشپزخانه،متریال آشپزخانه جزیره ای

۴ – صفحان کورین بازیافتی، که البته این متریال را می شناسید.

دکوراسیون آشپزخانه،متریال آشپزخانه جزیره ای دکوراسیون آشپزخانه،متریال آشپزخانه جزیره ای

۵ – Soapstone

 Soapstone متریالی است که با نرم بودن شناخته می شود اما باید اشاره داشت که این متریال که در بازار ایران چندان رایج نیست، درجان متفاوتی از سختی را نیز داراست و نوع سخت آن، یک متریال مناسب برای کانتر و آشپزخانه جزیره ای است.

دکوراسیون آشپزخانه،متریال آشپزخانه جزیره ای

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 1,604

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *