دکوراسیون آشپزخانه مدرن: متریال ها و طرح های متنوع برای فضای بین کابینتی

دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی

دکوراسیون آشپزخانه: متریال های متنوع برای فضای بین کابینتی –

در این بخش برای همراهان گرامی خط معمار، نمونه های دکوراسیون آشپزخانه های مدرن را آماده نموده ایم که می تواند برای ایده گرفتن بسیار مناسب باشند. اما نقطه نظر ما در این مطلب بر روی استفاده از طرح متنوع در فضای بین کابینت هاست. برای فضای بین کابینتی، بسته به مدرن یا کلاسیک بودن فضا، متریال های متنوعی قابل استفاده است اما از انجا که تمرکز بر روی فضاهای مدرن است و تمام آشپزخانه ها بر اساس سبک مدرن طراحی شده اند، متریال ها و طرح که با این سبک سازگاری بیشتری دارند معرفی خواهند شد.

از این متریال ها می توان به شیشه رنگی (لاکوبل) اشاره نمود که دارای طرحی مدرن هستند. این متریال دلیل رنگ بندی مناسب و رفلکس نوری که دارد می توانند به زیبایی فضا و مدرن بودن آن کمک بزرگی کند. همچنین می توان به استفاده از کاشی، سنگ و چوب، شیشه معمولی، آینه و فلزات به شکل های مختلف در فضای بین کابینتی اشاره نمود.

ار جمله طرح های قابل ارائه در فضای بین کابیتی استفاده از تضاد است. تضاد در طراحی، همواره باعث پررنگ و شاخص شدن آن قسمت خواهد بود. استفاده از متریال های دیگر بصورت متالیک نظیر فلزاتی مانند آهن، می تواند گزینه ی دیگری باشد که البته اجرای آن کمی دشوار خواهد بود. در ادامه می توانید دکوراسیون و بویژه فضای بین کابینت آشپزخانه ها را مشاهده نمایید.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی

دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی دکوراسیون آشپزخانه مدرن،شیشه رنگی بین کابینتی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 7,974

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *