دکوراسیون آشپزخانه : ایده هایی برای رنگ کابینت

دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت

ایده های انواع کابینت در دکوراسیون آشپزخانه

اگر به عنوان یک طراح در حال طراحی نمونه آشپزخانه هستید و به دنبال انتخاب بهترین رنگ و متریال برای کابینت هستید، در این بخش برای شما مجموعه ای از ایده های متفاوت را گردآوری کرده ایم. نمونه های دکوراسیون آشپزخانه که در انها از رنگ کابینت های مختلف استفاده شده است. لازم به ذکر است تمامی نمونه های ارائه شده بر اساس سبک طراحی داخلی مدرن هستند.

بسیاری از مردم کابینت را با رنگ سفید می پسندند. در این قسمت شما علاوه بر کابینت های سفید، کابینت هایی را با دیگر رنگ ها نظیر خاکستری مشاهده خواهید نمود. و یا نمونه هایی با رنگ چوب و یا نمونه هایی دیگر که رنگ های ترکیبی دارند، به عنوان مثال سفید و رنگ چوب طبیعی یا ترکیب سفید با رنگ خاکستری و … .

متریال غالب که امروزه برای ساخت کابینت مورد استفاده قرار می گیرد، روق MDF (ام دی اف) است. البته برای نمای کابینت از روکش هایی نظیر AGT، AGE و دیگر برندها استفاده می شود. صفحه رویی نیز خود دنیای دیگری است و متریال های متنوعی نظیر ام دی اف با روکش های مختلف نظیر HPLT، PVC ملامینه، سنگ کورین، سنگ کوارتز، سنگ طبیعی و … برای صفحه مورد استفاده قرار می گیرد که پرداختن به انواع آن در این مجال نمی گنجد و نیاز به یک مطلب مفصل در این رابطه می باشد.

در ادامه این نمونه های کابینت مدرن را آماده نموده ایم. برای مشاهده این نمونه های فوق العاده با خط معمار همراه باشید. امیدواریم از این ایده ها، نهایت استفاده را ببرید.

دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت

دکوراسیون آشپزخانه، رنگ کابینت

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 4,499

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *