بررسی نمونه هایی فوق العاده از دکوراسیون مغازه شال و روسری

دکوراسیون مغازه شال و روسری

بررسی نمونه هایی فوق العاده از دکوراسیون مغازه شال و روسری

طراحی یک فروشگاه خرده فروشی همانند روایت یک داستان می باشد، با این تفاوت که مشتری آن را در سطح ۴ بعدی تجربه می کند. در این حکایت از ورودی گرفته تا ارائه آخرین جزئیات، اجزای اصلی داستان شما را تشکیل می دهند. کالا به عنوان شخصیت اصلی فروشگاه شما می باشد. بنابراین وظیفه شما به عنوان واسطه این است که بتوانید میان کالا و مشتری ارتباطی برقرار کنید تا آن ها جذب کالاهای موجود در فروشگاه بشوند. نحوه دکوراسیون و ارائه محصولات نقش بسزایی در بازدهی فروش محصولات شما دارد. در این بخش خط معمار قصد دارد تا نمونه هایی فوق العاده از دکوراسیون مغازه شال و روسری را برای شما به اشتراک بگذارد. اما پیش از این که به ارائه نمونه ها بپردازیم، بهتر است کمی راجع به طراحی داخلی فروشگاه شرح دهیم.

داشتن ویترین جذاب

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که گذر از ویترین یک فروشگاه حدود ۸ ثانیه طول می کشد؟ ویترین یک فروشگاه، اولین جنبه طراحی داخلی فروشگاه برای جذب مخاطب به حساب می آید. در واقع می توانیم بگوییم که طراحی ویترین یک طعمه ای به حساب می آید که طراحان می خواهند مخاطبان را جذب فضای داخلی کنند. بنابراین هر چه ویترین فروشگاه شما خلاقانه تر طراحی شود، کنجکاوی عابران را بیش تر بر می انگیزاند و آن ها را به داخل فروشگاه جذب می کند. یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه افراد، استفاده از فناوری هایی است که باعث چشم نوازی می شود.

تردد آسان در میان محصولات

هرکسی که قصد طراحی داخلی مغازه را دارد، باید از قانون صحیح آن نیز آگاه باشد. بر اساس مطالعات صورت گرفته، افراد معمولا در سمت راست خود حرکت می کنند. بنابراین باید سعی کنید تا محصولات را در جای مناسب و در راستای دید و حرکت افراد قرار دهید. طراحان و صاحبان فروشگاه بایستی همیشه مسیری که مشتریان در فروشگاه سیر می کنند را در نظر بگیرند. مشتری کالاهای تجاری و نقطه فروش را هنگام پیاده روی در فروشگاه ارزیابی می کند ، و شما قطعاً می توانید برخی از روش های تهیه راه کار را برای استفاده از محصولات خود استفاده کنید. در ادامه به برخی از راهکارهایی که می توانید در این مسیر مخاطب را جذب محصولات کنید ارائه می دهیم.

-ایجاد فضایی برای انتظار و نشستن

-امکان دسترسی مستقیم محصول توسط خود مشتری که باعث می شود که گاهی اوقات محصول را برداشته و حتی آن را امتحان کنند.

-نورپردازی مناسب همیشه باعث می شود تا محصولات برجسته تر به نمایش گذاشته بشوند.

-یکی دیگر از این راه ها، طراحی تعاملی برخی از جزئیات می باشد که باعث جلب مشتری می شود.

دیواره ها و هویت نام تجاری مصول

ما در فروشگاه ها دیواری با عنوان" دیوار قدرت" تعریف می کنیم که اولین چیزی است که مشتری در هنگام ورود به داخل فروشگاه با آن مواجه می شود. این دیوار بخش مهمی از طراحی داخلی فروشگاه را در بر می گیرد. بر روی این دیوار باید بهترین کالاهای موجود در فروشگاه به نمایش گذاشته شود و مشتری را برای مشاهده سایر محصولات ترغیب کند. همچنین این دیوار راهی عالی برای نمایش گذاشتن نام تجاری فروشگاه نیز می باشد. بنابراین شما می توانید نام تجاری فروشگاه خود را بر روی این دیوار نصب کنید تا تأثیری مثبت را بر روی مشتریان خود بگذارید.

انعطاف پذیری

یکی از بزرگترین چالش های موجود در طراحی داخلی فروشگاه ها، انعطاف پذیری می باشد. با تغییر فصل محصولات تولید شده نیز تغییر می کند به خصوص در فروشگاه های لباس. بنابراین دکوراسیون فضا باید متناسب با فصل سال صورت پذیرد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر فوق العاده از دکوراسیون مغازه شال و روسری دعوت می نماید.

دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری دکوراسیون مغازه شال و روسری

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 22,020

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *