دو نمونه طراحی داخلی خانه، ترکیب سبک صنعتی و روستیک

طراحی داخلی روستیک

دو نمونه طراحی داخلی خانه، ترکیب سبک صنعتی و روستیک

طراحی داخلی به سبک روستیک در بعضی موارد با سبک صنعتی همراه می شود. ترکیب مبلمان روستیک با ایده های طراحی سبک صنعتی تضادی جالب توجه و در عین حال جذاب را پدید می آورد، فضایی که در آن فلز بازیافت شده با متریال گرمی چون چوب در هم می آمیزد و محیطی صنعتی و در عین حال ، گرم ایجاد می شود.

در این قسمت دو فضای مسکونی با تم های رنگی سرد و متریال های روستیک گرم انتخاب شده است، در این نوع طراحی ها هندسه فضا، رنگ های خنثی و مبلمان به منزله پیش زمینه ای ساده برای نمایش تزیینات ویژه فضا به کار می روند. فلزهای بازیافتی که بر روی دیواره های نشیمن به کار رفته اند علاوه بر ایجاد تنوع بصری و تضاد رنگی ، سبک صنعتی این فضا را یادآور می شود.

طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک طراحی داخلی روستیک

 

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: home-designing

تعداد بازدید: 823

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *