دو نمونه از دکوراسیون داخلی منزل با سبک روستیک 

دکوراسیون داخلی با سبک روستیک

دو نمونه از دکوراسیون داخلی منزل با سبک روستیک 

سبک هنری روستیک اسم سبکی است که در آن به سادگی و روستایی بودن اهمیت داده شده است. سبک مورد نظر به دست ساخته‌های هنری روستائیان برای دکور داخلی و چیدمان دکوراسیون داخلی گفته می‌شود و عمده ساخته‌ها با چوبهای جنگلی و درختان می‌باشد که حسب نیاز به میز، صندلی، تخت و کمد تبدیل شده‌اند.آنچه نیاز بوده تراشیده شده و الباقی به همان حالت رها شده است. 

در این سبک از پرداخت‌ها و نازک کاری‌ها روی چوب خبری نیست و اصالت و مرکز توجه، طبیعت خود چوب است.معمولاً چوب‌ها رنگ نمی‌شوند یا فقط با پوششی مات بدون اینکه جلا داده شوند یا با رنگهای مصنوعی چوب را پوشش دهند ، اندود می‌گردند. امروزه این سبک دکوراسیون در منازل به وفور دیده می شود. اکنون خط معمار به دو پروژه ای می پردازد که با سبک روستیک و عشایری به دیزاین منزل پرداخته اند. در ادامه خط معمار شما را به مطالعه شرح پروژه و دیدن تصاویر دعوت می نماید.

پروژه اول به شرح طراحی داخلی منزل مدرنی می پردازد که توسط استویو Artpartner طراحی شده است. دیواره های سنگی و سقف ها، همراه با کف پوش چوبی، سالن نشیمن را پوشش داده و فضایی آرام با استفاده از تنالیته رنگی خنثی ایجاد کرده است. تمامی عناصر در این فضا و هر بخشی از مبلمان در میان پس زمینه ای کرم رنگ و در هماهنگی با این رنگ انتخاب شده اند. قالیچه دست بافت در میان رنگ خنثی مبلمان همراه با میز عسلی قهوه ای رنگ و چوبی،  فضایی گرم و صمیمی را ایجاد کرده است.

کاناپه مدرن در سالن به گونه ای قرار داده شده است که فضای نشیمن و غذاخوری را از هم جدا می سازد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دیواره ها  از جنس بتن و به صورت خام و دست نخورده باقی مانده است. در فضای آشپزخانه، طراح برخلاف رنگ های روشن و خنثی، تنالیته رنگی تیره استفاده کرده است. متریال و رنگ ها در سالن همسو با سبک روستیک می باشد، اما سبک آشپزخانه مانند مبلمان این پروژه مدرن می باشد.

دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک

در پروژه دوم ما با فضایی روشن تر و درخشان تر و  پلان بزرگتر از پروژه اول روبرو می شویم. این آپارتمان دارای دیوراه های سفیدی است که نور طبیعی را که از بپنجره ها می تابد را در فضای داخلی منعکس می کند و باعث می شود تا فضا روشن تر به نظر رسد. در سالن نشیمن، یک کاناپه بلند و مدرن مابین دو ستون قرار دارد و در پشت این بخش فضای غذاخوری به چشم می خورد. میز غذاخوری از چوب به صورت خام ساخته شده است در تضاد با آن طراح صندلی های مدرن چوبی را قرار داده است. دیواره مقابل این فضا با یک قطعه بافت توری شکل تزئین شده است. 

دکوراسیون داخلی با سبک روستیکدکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک دکوراسیون داخلی با سبک روستیک

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 908

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *