وقتی معماران دفتر خود را طراحی می کنند: دفتر معماری L&M

طراحی داخلی دفتر معماری

وقتی معماران دفتر خود را طراحی می کنند: دفتر معماری L&M

معماری: دفتر معماری L&M

موقعیت: چین، شانگهای

مساحت: ۵۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۹

مطالعه و بررسی دفتر معماران معمولا برای طراحان داخلی و سایر افراد جذابیت دارد. طراحی فضای داخلی دفتر معماران معمولا قابلیت و خلاقیت یک معمار را در حرفه خود خاطر نشان می کند. همچنین کارفرما تا حدودی از توانمندی ها و سبک کاری معمار آشنا می شود. در بخش های گذشته به معرفی برخی از دفاتر معماری پرداختیم. در این بخش نیز قصد داریم به معرفی طراحی داخلی دفتر کار شرکت معماری L&M که در شانگهای قرار دارد بپردازیم.

دفتر جدید شرکت معماری L&M در طبقه فوقانی یک ساختمان همراه با تراس وسیع و چشم انداز فوق العاده زیبا قرار گرفته است.  سطح بالایی ۴۵ درجه نسبت به صفحه میانی برای جدا ساختن ۴ طرف تراس می چرخد و در عین حال موجب ایجاد چند سه ضلعی، چند راهرو چند پرتوی خطی در دفتر می شود.

چرخش:

مثلث هایی که از طریق چرخش ایجاد شده اند می توانند با چرخش مجدد به حالت اولیه خود بازگردند. بیش تر اوقات فضای چاپ، آشپزخانه و پایگاه داده ها در اطراف مرکز واقع شده است تا چرخشی جدید و سه فضای کاری مربع شکل ایجاد شود.

پیچش:

بزرگترین مشکل سابق وجود خطوط طولانی اکنون طراحان را را به تعجب وا می دارد. پیچ و تاب و چرخش در فضا به همراه مناظر مخالف در کنار هم ، فضا را همچون یک باغ تبدیل می کند. پیچ و تاب، مسیر مقیاس را حل می کند، درحالی که تبدیل فضا، مناطق قابل تغییری را به ارمغان می آورد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر طراحی داخلی دفتر معماری L&M دعوت می نماید.

طراحی داخلی دفتر معماری طراحی داخلی دفتر معماری طراحی داخلی دفتر معماری طراحی داخلی دفتر معماری طراحی داخلی دفتر معماری طراحی داخلی دفتر معماری طراحی داخلی دفتر معماری طراحی داخلی دفتر معماری طراحی داخلی دفتر معماری طراحی داخلی دفتر معماری طراحی داخلی دفتر معماری طراحی داخلی دفتر معماری طراحی داخلی دفتر معماری طراحی داخلی دفتر معماری

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 964

۱ دیدگاه

  1. تولید اپلیکیشن گفت:

    ممنون از سایت خوب و مطالب فوق العاده ارزشمند شما.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *