دانلود کرونا ۳ برای تری دی مکس (Corona Renderer 3.2 for 3ds max) + کرک

دانلود کرونا ۳ برای تری دی مکس (Corona Renderer 3.2 for 3ds max) + کرک

دنیای امروز، دنیای تکنولوژی است. هر روز شاهد ظهور و بروز تکنولوژی های مختلف بوده و هستیم. یکی از زمینه های که هر روزه شاهد ظهور نرم افزار ها و پلاگین های جدید است، عرصه تولید تصاویر سه بعدی است. امروز و در این بخش، قصد داریم به بررسی، معرفی و ارائه لینک دانلود رایگان یکی از پلاگین های مشهور، قدرتمند و سبک در زمینه تولید تصاویر سه بعدی و یا به اصطلاح خودمانی رندرینگ بپردازیم. موتور رندر کرونا . البته شما با این موتور رندر بطور کامل آشنا هستیم. اما برای آن دسته از دوستانی که همچنان متکی به وی ری هستند، گوشه ای از قابلیت های کرونا را تشریح خواهیم نمود.

لازم به ذکر است، در این بخش لینک دانلود رایگان کرونا ۳٫۲ یا Corona Renderer 3.2 آماده شده است. خوب است بدانید پلاگین کرونا ۳ بر روی نسخه های مختلف تری دی مکس از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ (۳ds max 2013 – 2018) قابل نصب است. در ادامه پس از توضیحاتی کوتاه راجع به این پلاگین، لینک های دانلود را مشاهده خواهید نمود.

مهم ترین ویژگی های پلاگین رندر کرونا Corona Renderer عبارتند از : سادگی و سهولت در استفاده در کنار کیفیت رندر بی نظیر، سرعت رندرگیری بسیار خوب به دلیل استفاده از CPU، قابلیت تعامل و ارتباط ساده، انعطاف پذیری در تکنیک های رندرگیری، متریال لایبرری (Material Library) بسیار کامل، ابزارهای مناسب برای نورپردازی صحنه، قابلیت رندرگیری تحت شبکه، قابلیت تنظیم تعداد هسته های پردازنده و … . البته مطمئنا نکات ذکر شده تنها گوشه ای از قابلیت های این پلاگین مکس هستند و ویژگی های بیشتر را شما در هنگام استفاده درخواهید یافت.

نکته قابل توجه آن دسته از عزیزانی که به کمپانی تولید کننده نرم افزار اهمیت می دهند، اینکه این پلاگین توسط کمپانی Chaos Group تولید می شود. یعنی همان شرکتی که موتور رندر وی ری (V-Ray) را عرضه می کند. در ادامه بیشتر از این توضیح نمی دهیم و دعوت می کنیم این پلاگین قدرتمند را بطور رایگان از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

(لازم به ذکر است به دلیل حجم بالای نرم افزار، کرونا در قالب چند فایل فشرده سازی شده است. برای استفاده از نرم افزار، تمامی بخش های زیر را دانلود نمایید و برای اکسترکت کردن، بر روی بخش اول کلیک راست نموده و اکسترکت نمایید. در نهایت تمامی فایل های زیپ شده به یک فایل نهایی تبدیل خواهند شد.)

    دانلود موتور رندر کرونا ۳  – بخش اول

   دانلود موتور رندر کرونا ۳  – بخش دوم

   دانلود موتور رندر کرونا ۳  – بخش سوم

   دانلود موتور رندر کرونا ۳  – بخش چهارم

   دانلود موتور رندر کرونا ۳  – بخش پنجم

   دانلود موتور رندر کرونا ۳  – بخش ششم

   حجم مجموع: ۱٫۶۴۹ گیگابایت

نکات ضروری:

۱ – فایل کرک کامل نرم افزار درون فایل نصبی کرونا قرار داده شده است که می توانید به راحتی نرم افزار را بطور کامل کرک و استفاده نمایید.

۲ – فایل ارائه شده شامل متریال لایبرری (Material Library) است و دلیل حجم بالای این فایل، همین کتابخانه است. اگر یکبار این کتابخانه را دانلود نمایید، دیگر نیازی نیست در حین کار کردن با این موتور رندر مرتب کتابخانه را آپدیت و دانلود نمایید.

۳ – در ادامه فایل ویدیویی نصب نرم افزار قرار داده شده است که می توانید با بررسی این ویدیو، کرونا را بطور کامل و بدون مشکل نصب نمایید. لازم به ذکر است این ویدیو توسط مهندس ماهانی از مجموعه نقش معمار (وب سایت آرچ آرت) تهیه و تدوین شده است.

 

 

 

در ادامه نمونه ای از رندرها (تصاویر سه بعدی) تولید شده با کرونا و محیط پلاگین را مشاهده می نمایید.

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 5,184

2 دیدگاه‌

  1. فیلتر آب گفت:

    ممنون از ارائه اتون

  2. My گفت:

    با سلام و خسته نباشید ،چرا لینک های دانلود مشکل داره, وقتی روشون کلیک میکنم چیزی نمیاره؟!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *