دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع الماس شرق مشهد

مجتمع الماس شرق مشهد

پاورپوینت بررسی مجتمع الماس شرق مشهد

در این بخش برای همراهان گرامی خط معمار بویژه دانشجویان گرامی، یک پاورپوینت در رابطه با بررسی مجتمع تجاری الماس شرق مشهد آماده نموده ایم. ابتدا مختصر اطلاعاتی راجع به این مرکز تجاری ارائه و در نهایت فایل پاورپوینت برای دانلود رایگان قرار داده شده است. در این پاورپوینت تصاویر نمای مرکز تجاری، تصاویر فضاهای داخلی، تصاویر مجتمع در حال ساخت و سازه مجتمع، نقشه ها و پلان های الماس شرق و … ارائه شده است. این پاورپوینت ۲۳ صفحه است.

مجتمع تجاری الماس شرق در مشهد، در منطقه تجاری گردشگری سپاد خراسان واقع شده‌است. در این منطقه بازارهای بزرگ کاوه و خیام نیز واقع شده‌است.

زیربنای مجتمع تجاری معادل ۸۵۰۰۰ متر مربع است و شامل ۱۲۳۸ باب واحد تجاری، یک کافی شاپ، یک رستوران فست فود، شهربازی، آب‌نما جامپینگ، سالن نمازخانه و سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی، مجموعه‌های اداری مرتبط، بازار چینی‌ها، نمایندگی‌های معتبر لوازم خانگی و پوشاک مارک، ۵ بانک رسمی و آژانس‌های هواپیمایی و … می‌باشد.

این بازار بزرگ در شش طبقه واقع شده‌است که نمایی از معماری مدرن و اسلامی را به نمایش گذاشته‌است.

مشخصات مجتمع

مساحت زمین: حدود ۲۵٬۰۰۰ متر مربع

سطح زیر بنای مجتمع:۱۰۸٬۰۰۰ متر مربع

سطح محوطه و فضای باز مجتمع: حدود ۳۳۰۰۰ متر مربع

تأسیسات برودتی و حرارتی: در داخل واحدهای تجارتی با استفاده از فن کویل و در فضای عمومی مجتمع بوسیله هواساز و مبرد آن ابزربشن می‌باشد.

پارکینگ طبقاتی: با مساحتی بالغ بر ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۵ طبقه مجاور مجموعه منظور گردیده است که بوسیله پل و تونل مستقیماً به مجموعه ارتباط دارد و گنجایش ۱۵۰۰ دستگاه خودرو را دارا می‌باشد. در این پارکینگ ۲ دستگاه آسانسور جهت جابجایی افراد در طبقات پیش بینی و نصب گردیده است.

نوع نماسازی و پوشش سقف: با تلفیق سبکهای سنتی و مدرن به صورت ترکیبی شیشه، سنگ بایرامیکس و الکوباند می‌باشد.

نوع سازه: سازه این مجتمع به صورت ترکیبی از بتن و فلز اجرا گردیده است.

برای دانلود رایگان این پاورپوینت از لینک زیر استفاده نمایید:

 

   پاورپوینت بررسی مجتمع الماس شرق مشهد

   حجم: ۵٫۴ مگابایت

   فرمت: PPT

 

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 5,456

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *