دانلود رایگان ۳ds max 2020 به همراه آموزش تصویری نصب

دانلود رایگان ۳ds max 2020

جامعه معمار برای نمایش آنجه در ذهن دارد، نیاز به ابزار دارد. در گذشته، استفاده از اسکیس راه اصلی نمایش ایده هایی بود که یک معمار در ذهن پرورش می داد. این ارائه می توانست برای شخص معمار باشد و یا جهت ارائه به کارفرما! با گذر زمان و ارتقای تکنولوژی، برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری برای به تصویر کشیدن ایده های ذهنی، پا به عرصه وجود گذاشتند. یکی از شرکت هایی که همواره در زمینه ارائه برنامه و نرم افزارهای طراحی فعالیت نموده و البته پرچمدار این صنعت نیز محسوب می شود، شرکت اتودسک (Autodesk) است. شاید اغراق نکرده باشیم اگر بگوییم مهم ترین و اصلی ترین نرم افزار سه بعدی سازی تولید شده توسط شرکت اتودسک، نرم افزار تری دی مکس (۳ds max) می باشد. تری دی مکس نه تنها مهم ترین نرم افزار تولیدی شرکت اتودسک، که مهم ترین و اصلی تریم نرم افزار در صنعت طراحی سه بعدی و مدلسازی سه بعدی محسوب می گردد. با خط معمار همراه باشید. چرا که در این بخش می توانید نسخه اتودسک ۳ds msx 2020 را بطور رایگان دانلود نمایید.

مقدمه گفته شده بر این اساس ارائه شده که شما بدانید در صنعت مدلسازی و تصویر سازی، کامپیوتر انقلابی ایجاد کرد. معمار و طراح می توانست از طریق یادگیری نرم افزار، آنچه در ذهن داشت را به تصویر بکشد و البته به کمک هنرهای سه بعدی، تصویری کاملا مشابه واقعیت! از مقدمه و داستان سه بعدی سازی که بگذریم، امروزه همه شرکت های معماری، در سرتاسر دنیا از جمله ایران، از نرم افزار ۳ds max به عنوان نرم افزار اصلی سه بعدی سازی استفاده می کنند. این نرم افزار در کنار موتور رندرهای فوق العاده، قابلیت ایجاد تصاویر کاملا واقعی را به ما می دهد.

تسلط نسبی به نرم افزار تری دی مکس برای هر معمار، یک ضرورت به شمار می رود. چرا که این برنامه ابزاری است که می تواند ذهنیت شما را عینا به کارفرما منتقل نماید. شرکت اتودسک، با تسلط بر این موضوع، هر ساله نسخه پیشرفته تری از این برنامه را روانه بازار می کند. در این بخش شما می توانید آخرین نسخه ی این نرم افزار یعنی ۳ds msx 2020 را بطور رایگان دانلود نمایید.

لازم به ذکر است، در کنار فایل های دانلود نرم افزار، سیستم مورد نیاز و همچنین راهنمای کامل نصب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در کنار فایل های دانلود، فایل کرک نرم افزار نیز قرار گرفته است که باید آن را دانلود و مطابق دستورالعمل، آن را نصب نمایید. توجه نمایید که مراحل نصب را دقیق و مرحله به مرحله انجام داده و در حین نصب، همواره اینترنت دستگاه قطع باشد.

در ادامه می توانید لینک های دانلود رایگان را مشاهده نمایید. نکات ضروری پیش از دانلود و نصب:

  • برای دانلود بهتر است از نرم افزار دانلود منیجر استفاده نمایید.
  • این نسخه تنها بر روی سیستم عامل های ویندوز ۶۴ بیتی نصب می شود.
  • فایل های دانلود بر روی سرورهای پی سی دانلود قرار دارد.

دانلود رایگان ۳ds max 2020

   دانلود ۳ds max –  بخش اول

   دانلود ۳ds max –  بخش دوم

   دانلود ۳ds max –  بخش سوم

   حجم کل فایل: ۴٫۳ گیگابایت

   دانلود فایل آپدیت آفلاین به نسخه ۲۰۲۰٫۲

   حجم : ‏624 مگابایت

   دانلود نسخه Interactive

   حجم: ۰٫۹ گیکابایت

   دانلود کرک تری دی مکس ۲۰۲۰

   پسورد تمامی فایل ها: دانلود رایگان ۳ds max 2020

 

سیستم پیشنهادی و ضروری مورد نیاز برای اجرای ۳ds max 2020:

دانلود رایگان ۳ds max 2020

راهنمای نصب ۳ds max 2020 :

  • لطفا مراحل را دقیق انجام دهید.
  • پیش از نصب و تا پایان نصب اینترنت را قطع نمایید.
  • این نسخه تنها بر روی سیستم عامل های ویندوز ۶۴ بیتی نصب می شود.

دانلود رایگان ۳ds max 2020  ، راهنمای نصب 3ds max 2020

 

تحریریه خط معمار

منبع: پی سی دانلود

تعداد بازدید: 3,317

2 دیدگاه‌

  1. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر مرسی از سایت خوبتون. این تری دی مکس با کدوم ورژن VRAY سازگاره؟کرک هم هست وی ریش؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *