دانلود رایگان پلان هتل ۱۷ طبقه مدینه الرضای مشهد DWG

پلان هتل ۱۷ طبقه

دانلود رایگان پلان هتل ۱۷ طبقه مدینه الرضای مشهد DWG

در این بخش برای همراهان گرامی خط معمار، مجموعه کامل پلان های یک هتل را آماده دانلود نموده ایم. این پلان ها متعلق به هتل مدینه الرضای مشهد هستند. این هتل که کارفرمای آن بنیاد تعاون سپاه پاسداران است دارای ۵ طبقه زیر زمین و ۱۲ روی زمین است. یعنی در مجموع این هتل داری ۱۷ طبقه است. فایل اتوکدی آماده شده در این بخش، شامل پلان طبقات منفی پنج، منفی چهار … ، همکف، طبقات اول …، طبقات یازدهم، دوازدهم و پشت بام است. پلان کاملا به زبان فارسی است و در استفاده از آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.

طبقه دوازدهم این هتل، رستوران گردان است. یعنی در این مجموعه شما پلان یک رستوران گردان نیز خواهید داشت.

اگر بخواهیم به جزئیات پلان تنها در طبقه همکف اشاره کنیم، در پلان طبقه همکف فضاهای لابی، اتاق صرف صبحانه، اتاق برق، فضای منشی، سرویس بهداشتی آقایان و بانوان، اتاق مدیریت هتل، اتاق کارمندان، نمازخانه آقایان، آسانسور، پلکان، نمازخانه بانوان، محل سرو غذا، پیش فضای ورودی، رستوران، پلکان آمفی تئاتر، راهرو، اتاق پروژکسیون، آمفی تئاتر و راهر و بالکن آن، هوارسان، سالن کنفرانس ۱۵ نفری و …. در این طبقه جانمایی شده اند.

در نهایت لازم به ذکر است، پلان حاضر شده، یک پلان کامل است و برای ایده گرفتن می تواند بسیار مفید واقع گردد. برای دانلود رایگان این پلان از لینک دانلود زیر استفاده نمایید.

 

   دانلود رایگان هتل ۱۷ طبقه مدینه الرضای مشهد

   حجم: ۴٫۶ مگابایت

 

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 12,596

۱ دیدگاه

  1. mahsa گفت:

    ببخشید برای دانلود این فایل من مشکل دارم , لینک کمکی هم هست ؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *