دانلود رایگان مجموعه براش فتوشاپ ویژه معماران (Photoshop Brushes)

مجموعه براش فتوشاپ

دانلود رایگان مجموعه براش فتوشاپ ویژه معماران

دوستان معمار در آتلیه های معماری و همینطور دانشجویان گرامی رشته معماری، بطور مداوم به نرم افزار فتوشاپ نیازمندند. تمیز کردن تصاویر پروژه ها، پست پروداکشن رندرها و به طور کلی ایجاد هر تغییری در تصاویر و رندرها ما را نیازمند فتوشاپ خواهد کرد. بصورت پیش فرض امکانات بسیار خوبی در فتوشاپ وجود دارد. اما برخی امکانات فتوشاپ برای انجام کارها کافی نیست و نیاز به امکانات بیشتری است. یکی از بخش های فتوشاپ که دارای کمبود است، بخش براش ها (Brush) است.

در این مطلب برای شما عزیزان معمار، مجموعه ای از براش های فتوشاپ (Photoshop Brushes) را آماده نموده ایم که بسیار به کارتان خواهد آمد. بصورت ویژه پیشنهاد می کنیم این مجموعه براش را دانلود نمایید. استفاده و کاربرد آنها را خواهید دید. نه تنها معماران، بلکه تمامی گرافیست ها و تصویر سازان عزیز هم می توانند از این مجموعه براش استفاده کنند. فایلی که در ادامه دانلود می نمایید، یک اکسپورت از براش های ویژه ی فتوشاپ است و تنها با باز کردن فایل فشرده و کلیک بر روی فایل، براش ها بی نظیر و کاربردی به فتوشاپ شما اضافه خواهند شد. این مجموعه براش حاصل سالها استفاده از براش های مختلف و در نهایت رسیدن به یک مجموعه کم نظیر و کامل در یک شرکت معماری است.

برای دانلود رایگان این مجموعه براش فوق العاده بصورت رایگان از لینک زیر استفاده نمایید.

 

   دانلود مجموعه براش فتوشاپ (Photoshop Brushes)

   حجم فایل فشرده: ۲۹۱ مگابایت

 

همانطور که ذکر شده، برای استفاده کردن از این مجموعه براش باید آنها را به فتوشاپ اضافه نمایید. مراحل کار بدین شرح است که فایل زیپ شده را دانلود نمایید. آنها از حالت فشرده خارج نمایید. برای سادگی کار، فایلی که در اختیار شما قرار داده شده است، یک اکسپورت فتوشاپ است و تنها با یک کلیک به فتوشاپ اضافه خواهند شد.

 

تحریریه خط معمار

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 11,166

۱ دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *