دانلود رایگان اتوکد Autocad 2020 به همراه کرک و آموزش نصب

دانلود رایگان اتوکد Autocad 2020

دانلود رایگان اتوکد Autocad 2020 به همراه کرک و آموزش نصب

در راستای ارائه آخرین و بروزترین نرم افزارهای مورد نیاز معماران، در این بخش به سراغ نرم افزار اتوکد ۲۰۲۰ (Autocad 2020) رفته ایم. آنچه در این بخش خواهید دید شامل لینک های دانلود و کاملا صحیح نرم افزار اتوکد به همراه آپدیت ها، کرک کامل نرم افزار و همینطور، راهنمای نصب اتوکد ۲۰۲۰ خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال یک پکیج کامل این نرم افزار هستید، پیشنهاد می کنیم این بخش را از دست ندهید و نرم افزار را مطابق دستورالعمل های ارائه شده، از همین بخش دانلود و نصب نمایید.

لازم به ذکر است، این نرم افزار را مستقیما از سرورهای پی سی دانلود دریافت خواهید نمود و تمامی لینک ها کاملا رایگان هستند.

همانطور که می دانید، نرم افزار اتوکد از زمان عرضه به بازار توسط شرکت اتودسک، به خوبی در میان جامعه معمار پذیرفته شد و سالهاست که مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد. با وجود نرم افزارهای مشابه ارائه شده، هنوز نمی توان جایگزین مناسبی برای اتوکد یافت! دلیل این امر کامل بودن این برنامه و برطرف نمودن نیازهای کاربران مختلف است.

مهندسین زیادی در رشته های مختلف از اتوکد استفاده می کنند. اما یکی از مهم ترین و پر رنگ ترین کاربردهای نرم افزار اتوکد در رشته های معماری و عمران، برای تولید انواع نقشه های ساختمانی است. نکته ای که در این میان وجود دارد، این است که هر ساله نسخه مربوط به همان سال توسط شرکت اتودسک به بازار عرضه می گردد. اما معمولا معماران عزیز، با همان نسخه های قدیمی تر که به آن خو گرفته و عادت کرده اند، کار می کنند. در حال حاضر مطابق آنچه در آتلیه های معماری اتفاق می افتد، نسخه ۲۰۱۶ اتوکد محبوب تر از سایر نسخه هاست. نسخه ۲۰۱۷ نیز از محبوبیت خوبی برخوردار است. اما سیر تکاملی و ارتقای ورژن برنامه کمتر در دستور کار قرار می گیرد. دلیل این موضوع هم بر همه مشخص است. سختی تغییر به نسخه دیگر در حالی که کاملا با نسخه ای که در حال حاضر استفاده می کنیم، خو گرفته ایم. از طرف دیگر تغییراتی در هر نسخه اعمال می شود که تا حدودی سبب سختی کار با نسخه بالاتر در ابتدا می گردد.

اما مهم است که بدانید شرکت اتودسک هر ساله با بررسی ویژگی ها و نقصان های برنامه، سعی در برطرف نمودن آن دارد. به طور معمول آخرین نسخه هر برنامه کامل ترین و ساده ترین آن است. کارهایی که قبلا باید به صورت دستی و طی چند مرحله صورت می گرفت، اکنون می تواند توسط یک حرکت انجام شود. مهم است که شرکت ها، خود را به آخرین نسخه نرم افزار بروز رسانی نمایند و از آخرین قابلیت های برنامه استفاده نمایند. اگر هر ساله این اتفاق نمی افتد، حداقل هر دو یا سه سال باید این عمل را صورت داد.

از مقدمات که بگذریم، در ادامه فایل های دانلود رایگان نرم افزار در اختیار شما قرار خواهند گرفت. برای دانلود و نصب، دقیقا مطابق راهنمایی های ارائه شده اقدام نمایید. در این صورت هیچ مشکلی جهت نصب نرم افزار و فعالسازی آن نخواهید داشت.

لینک دانلود رایگان نرم افزار اتوکد ۲۰۲۰

پیش از دانلود لازم است بدانید، ورژن ۲۰۲۰ تنها بصورت نسخه ۶۴ بیتی ارائه شده است و بر روی ویندوزهای ۶۴ بیتی قابل نصب می باشد.

نرم افزار اتوکد ۲۰۲۰

   دانلود – نسخه ۶۴ بیتی – ۱۶۲۸ مگابایت

   دانلود آپدیت آفلاین به نسخه ۲۰۲۰٫۱ – ۵۷۶ مگابایت

 

نرم افزار AutoCAD LT 2020

   دانلود – نسخه ۶۴ بیتی – ۱۳۶۲ مگابایت

   دانلود آپدیت آفلاین به نسخه ۲۰۲۰٫۱ – ۴۲۸ مگابایت

 

   دانلود کرک Autocad 2020

   رمز فایل های فشرده:

 

سیستم مورد نیاز و پیشنهادی برای اجرای صحیح برنامه:

دانلود رایگان اتوکد Autocad 2020

آموزش و راهنمای نصب کامل Autocad 2020

خواهشمندیم، برای جلوگیری از هر گونه مشکل در نصب و فعالسازی برنامه، مراحل نصب را بصورت کاملا دقیق انجام دهید و به خاطر داشته باشید، در هنگام نصب و فعالسازی، اینترنت دستگاه قطع باشد!

دانلود اتوکد Autocad 2020 ، راهنمای نصب

نکات کلیدی:

۱ – صحت لینک های ارائه شده و همینطور روال فعالسازی برنامه به طور کامل تست و بررسی شده است.

۲ – ورژن ۲۰۲۰ تنها بصورت نسخه ۳۲ بیتی ارائه گردیده است.

۳ – فایل فشرده ارائه شده، دارای قبلیت تعمیر یا Repare می باشند. در صورت بروز مشکل، می توانید از طریق نرم افزار winrar اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

تحریریه خط معمار

منبع: پی سی دانلود

تعداد بازدید: 47,643

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *