خلق فضایی متفاوت با سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار

سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار

خلق فضایی متفاوت با سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار

معماری: استودیو Lemay

موقعیت: کانادا، تورنتو

مساحت: ۲۰۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

در این بخش خط معمار قصد دارد تا به طراحی داخلی دفتر کار کمپانی BDO بپردازد. طراح در این پروژه قصد دارد تا فضایی متفاوت با استفاده از سبک صنعتی بیافریند. در ادامه به برخی اهداف طراحی این فضای اداری می پردازیم.

استراتژی کار در زمینه برابری و توانمندسازی​

این فضای کاری جدید متناسب با نیاز نسل حاضر و چگونگی تمایل کارفرمایان نسبت به کار طراحی شده است.

تعالی از طریق اشتراک دانش

فضای جدید به منظور تقویت یادگیری و توانمندسازی با یک مرکز جدید برتری برای آموزش، آموزش مجدد، همکاری و انتقال دانش کمک می کند. مرکز همچنین برای کارکنان و مشتریان خود یادگیری، رشد، همکاری فیزیکی و فکری را به همراه خواهد آورد.

تعهدی مستحکم برای ایجاد محیطی سالم

در راستای برنامه پایداری BDO، شرکت BDO Green(تعهد شرکت به حفاظت از کره زمین)، طرح های بیوفیلیک در سراسر فضاهای کاری اضافه شده است تا هوای محیط را پالوده سازد در حالی که یک پناهگاه برای بدعت و نوآوری نیز فراهم می آورد. جهت رسیدن به اهداف خود، این مفهوم در حال حاضر در ادارات منطقه ای شرکت در کانادا اجرا می شود.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار سبک صنعتی در طراحی داخلی دفتر کار

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 344

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *