جدیدترین دکوراسیون منزل ۲۰۱۹ که در آن اشیای چوبی به کار رفته!

جدیدترین دکوراسیون منزل 2019

جدیدترین دکوراسیون منزل ۲۰۱۹ که در آن اشیای چوبی به کار رفته!

در این بخش در خط معمار قصد داریم تا به جدیدترین دکوراسیون منزل ۲۰۱۹ بپردازیم. اما بهتر است قبل از معرفی پروژه ها ببینیم که روند دکوراسیون داخلی منازل در سال ۲۰۱۹ چگونه است؟ سال جدید به معنای فرصتی جدید برای تازه کردن و از نو ساختن می باشد. هر ساله طراحان و کارشناسان طراحی داخلی  روندی جدید در طراحی و رنگ آمیزی پیش بینی و مطرح می کنند که مختص همان سال می باشد. به هر حال ما می توانیم بگوییم که طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹ با روند های جدید طراحی چشمگیر، جذاب و خیره کننده همراه است. بدین ترتیب در ادامه به برخی از روندهای معمول در طراحی داخلی منزل در سال جاری می پردازیم و در ادامه به شرح ۵ پروژه خواهیم پرداخت.

استفاده از اشیا و سطوح چوبی در بخش های مختلف فضا:

ممکن است که شما بگویید که چوب یک متریال سنتی است که هرگز از سبک های طراحی داخلی جدا نمی شود. شما کاملا درست حدس زده اید. استفاده از متریال طبیعی چوب سال به سال در میان طراحی داخلی محبوبیت زیادی کسب کرده و همچنان با ورود به سال ۲۰۱۹ نیز این روند ادامه داشته است. به اعتقاد برخی از طراحان و کارشناسان طراحی، مردم به طور فزاینده ای به دنبال پیوندهایی از طبیعت هستند. بدین ترتیب آن ها سعی می کنند که این متریال طبیعی را در بخش های مختلف منزل خود به کار ببرند.

ترکیب متریال:

صندلی و نیمکت های چرمی از جمله متریالی هستند که ما در روند طراحی داخلی در سال ۲۰۱۹ شاهد آن هستیم. یکی از کارشناسان طراحی مطرح می کند که یکی از چیزهایی که افراد علاقه دارند که در طرح فضای داخلی منزلشان بگنجانند و هارمونی ایجاد ایجاد کنند، کابینت های روشن در کنار اشیا با روکش های چرمی تیره می باشد. این روند نیز در دکوراسیون داخلی سال جاری به وفور به چشم می خورد. شما نیز می توانید برای ایجاد تنوع در فضای منزل خود از ترکیب اشیای چرمی در کنار متریال روشن استفاده کنید.

سعی کنید تا از زمینه های برجسته و جسورانه استفاده کنید:

به جرأت می توانیم بگوییم که بیش تر افراد طرفدار دیواره های سفید، روشن و ساده هستند. اما بیش تر طراحان به ایجاد دیواره های طرح دار به خصوص در طراحی فضای آشپزخانه می باشند. به این ترتیب در سال ۲۰۱۹ استفاده از این الگوهای بافت دار و جسورانه در طراحی داخلی بسیار رواج دارد.

حداکثرگرایی جای خود را به حداقل گرایی(مینیمالیسم) می دهد:

اکثر شما راجع به سبک دکوراسیون مینیمالیسم می دانید. در سال جاری شعار "بیش تر بیشتر است" جای خود را به شعار "کمتر کمتر است" مینیمال ها می دهد. Hepfer یکی از کارشناسان طراحی خاطرنشان می کند : سال ۲۰۱۹ مینیمالیسم را پشت سر می گذارد و حداکثر گرایی را جایگزین آن می کند.

بازگشت به سبک دکوراسیون Boho:

سبک بوهو یکی از سبک های دکوراسیونی است که به طور متعدد در سالهای مختلف ما شاهد آن هستیم. سال ۲۰۱۹ نیز یکی از این سال ها است که سبک بوهو دوباره به فضاهای داخلی بازمی گردد اما در غالبی متفاوت از سال های پیشین می باشد. شما پارچه های بافت دار را دوباره مشاهده می کنید اما این بار با طرح ها و رنگ های خلوت تر و شفاف تر می باشند.

رنگ آبی دریایی به عنوان رنگ جدید مشکی:

رنگ مشکی یک رنگ سنتی می باشد که در سال های مختلف در طراحی داخلی جایگاه خود را حفظ کرده است، اما در روند طراحی سال ۲۰۱۹ طراحان رنگ آبی دریایی را جایگزین آن کرده اند و ما به وفور این رنگ را در بخش ها و اشیای مختلف فضای داخلی منزل مشاهده می کنیم. روندهای دیگری نیز در دکوراسیون داخلی سال ۲۰۱۹ وجود دارد که در بخش های بعدی خط معمار به شرح آن ها خواهد پرداخت. اکنون شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماییم.

پروژه اول

پروژه اول شامل یک آپارتمان می باشد که در آن اشیای چوبی فضایی گرم و صمیمی را در میان رنگ های خنثی ایجاد کرده است. ما چوب را فقط در صندلی ها نمی بینیم، بلکه طراح برای پوشش کف و نیز بخشی از دیواره ها نیز استفاده کرده است. در آشپزخانه طراح کانتر را به طرف داخل آشپزخانه قرار داده تا فضایی اضافی در اختیار سالن قرار گیرد. طراح در فضای داخلی اتاق نیز از سطوح چوبی برای ایجاد هارمونی به کار برده است. 

جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019

پروژه دوم

در پروژه بعدی نیز چوب نقش اساسی در فضای داخلی دارد. در حقیقت می توانیم بگوییم که کاربرد چوب در این پروژه به ایجاد فضایی طبیعی کمک کرده است. چوب سطح وسیعی از فضا را در برگرفته و گیاهان طبیعی نیز فضایی مطبوع ایجاد می کند. این پروژه دارای فضایی با پلان باز است و آشپزخانه توسط یک کانتر ساده از فضای نشیمن جدا شده است. در فضای آشپزخانه نیز ما شاهد استفاده طیف رنگی خاکستری می باشیم. بدین گوه اشیای چوبی در کنار این طیف رنگی خنثی تعادل ایجاد کرده و فضایی گرم و صمیمی بوجود آورده است.

جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019

پروژه سوم

اینجا خانه ای است که نشان می دهد چگونه عناصر چوبی طبیعی می توانند در فضاهای صنعتی قرار بگیرند. همانطور که می دانید چوب در سبک صنعتی کاربرد فراوان دارد و بر اشیای چوبی تکیه می کند.

 

جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019

پروژه چهارم

در این پروژه ما شاهد اشای چوبی روشن هستیم که در سراسر فضا دیده می شوند. بافت اشای در این پروژه نقشی اساسی دارد. می توانیم بگوییم که خلاقانه ترین کاربرد چوب در فضای داخلی تنهی درختان می باشد که طراحان در غالب میز عسلی طراحی کرده است. این میزها در میان سایر اشیای چوبی زیبایی منحصر به فرد در ابتدایی ترین شکل خود ایجاد کرده است.

جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019

پروژه پنجم

در نهایت به پروژه آخر می رسیم. در این پروژه ما شاهد ترکیبی از تنالیته های تیره، متوسط و روشن چوب در سراسر فضای داخلی هستیم. چنین ترکیب منحصر به فردی در کنار سایر اشیا و مبلمان فضایی منحصر به فرد ایجاد کرده است.

جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 جدیدترین دکوراسیون منزل 2019

در این بخش به جدیدترین دکوراسیون منزل ۲۰۱۹ پرداختیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Home designing

تعداد بازدید: 690

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *