تمدید ۱۰ روزه فراخوان طراحی «المان‌های نوروزی ۹۶» – شهرداری مشهد

فراخوان طراحی المان‌های نوروزی ۹۶

تمدید ۱۰ روزه فراخوان طراحی «المان‌های نوروزی ۹۶» ، شهرداری مشهد –

در پی درخواست هنرمندان شرکت‌کننده در کارگاه‌ها، مدیریت امور هنری اعلام کرد:

? مهلت دریافت آثار فراخوان اول بهار فیروزه‌ای، ۱۰ روز تمدید شد

 
به گزارش روابط عمومی مدیریت امور هنری شهرداری مشهد، به دنبال درخواست هنرمندان متعددی که از کارگاه‌های موضوعی و نشست‌های دانشگاهی  بهار فیروزه ای استقبال کرده و خواهان فرصت بیشتری برای طراحی آثار مطلوب بودند، مهلت ارسال آثار فراخوان المانهای نوروزی به دبیرخانه بهار فیروزه‌ای ۹۶، به مدت ۱۰ روز تمدید شد.

مدیر امور هنری شهرداری مشهد ضمن اعلام این خبر افزود: به این ترتیب هنرمندان عزیز می‌توانند آثار خود را تا پایان وقت اداری ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۵به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند. محمدجواد میری همچنین با دعوت از هنرمندان به توجه هرچه بیشتر به موضوعات، شرایط و چارچوب‌های جشنواره، تاکید کرد: امیدواریم این فرصت زمینه بیشتری فراهم کند تا هنرمندانی که دغدغه ایده‌های خوب و جامعی داشتند با نگرانی کمتری به تکمیل آثار خود ذیل محورهای موضوعی اعلام شده در فراخوان اول جشنواره بهار فیروزه‌ای ۹۶ بپردازند.

وی همچنین با اعلام اینکه فراخوان المانها تنها فراخوان جشنواره بهار فیروزه‌ای نیست ادامه داد: هنرمندان می‌توانند با شرکت در فراخوان تزئینات شهری که به زودی منتشر خواهد شد نیز به ارائه آثار و ایده‌های خود اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مسابقه المان های نوروزی شهر مشهد، بهار فیروزه ای، و شرکت در این مسابقه، لینک زیر را مطالعه نمایید:

فراخوان طراحی «المان‌های نوروزی ۹۶» – شهرداری مشهد

 

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *