دیزاین فروشگاه دوچرخه به سبک مدرن

دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه

دیزاین فروشگاه دوچرخه به سبک مدرن

در این مطلب به بررسی طراحی داخلی فروشگاه دوچرخه پرداخته ایم. فروشگاه های دوچرخه، نسبت به سایر مشاغل نسبتا محدود تر هستند و فراوانی کمتری دارند و به همین دلیل تصاویر فروشگاه دوچرخه که از طراحی جذابی برخوردار باشند، کمتر یافت می شوند. اگر شما مالک یک فروشگاه دوچرخه هستید و قصد طراحی داخلی و بازسازی مجدد فروشگاه خود را دارید، مطالعه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد. اگر هم به عنوان یک معمار این مطلب را مطالعه می کنید، طراحی صورت گرفته در این فروشگاه را به عنوان یک ایده خوب می توانید به ذهن بسپارید.

این پروژه توسط استودیو معماری لهستانی mode:lina انجام شده است. این فروشگاه VELO7 نام دارد و علاوه بر دوچرخه، تجهیزات حرفه ای مرتبط با این ورزش نظیر لباس، کلاه و … را نیز عرضه می کند. VELO در شهر پوزنان واقع شده است و ۱۰۰ مترمربع مساحت دارد.

اگر با خط معمار همراه بوده باشید، به طور حتم سایر پروژه های طراحی شده توسط این دفتر معماری را که در خط معمار مورد بررسی قرار گرفته اند را دیده اید. از شاخصه های دفتر معماری mode:lina ارائه طرح های مدرن، شارپ و متفاوت است. کارهای انجام شده توسط این دفتر لهستانی همگی در اصطلاح عامیانه، برق خاصی دارند و این نکته را می توان به دلیل متریال ها، رنگ بندی و لایت مورد استفاده در کارهای این گروه معماری دانست. اگر علاقه به بررسی سایر کارهای این دفتر معماری دارید، می توانید از طریق لینک های زیر برخی از پروژه های این دفتر را مشاهده نمایید:

وقتی شرکت معماری دفتر خود را طراحی می کنند : دفتر Mode:lina

طراحی دفتر کار بزرگ مقیاس با رویکرد سبک صنعتی

طراحی شوروم خودرو فولکس واگن در ورشو به سبک صنعتی

طراحی داخلی فست فود به سبک صنعتی

طراحی دکوراسیون مطب پزشکی به سبک مدرن

دیزاین رستوران کوچک اما خلاقانه: استفاده از ۳۰۰ لوله PVC

با بررسی نمونه های بالا، شما نیز متوجه این موضوع خواهید شد. کارهای این گروه معماری لهستانی را می توان با کارهای معمار ایرانی، رضا نجفیان مقایسه نمود. چرا که نجفیان نیز به رنگ و لایتینگ توجه ویژه ای دارد.

از مقدمات بگذریم و به بررسی تصاویر دیزاین فروشگاه دوچرخه VELO7 بپردازیم. همانطور که در مشاهده می کنید، در این فضای ۱۰۰ متری، بخش های مختلفی برای ارائه محصول در نظر گرفته شده است. این محصول می تواند دوچرخه و یا اکسسوری های آن باشد. بنابراین، ویترین های مختلفی تدارک دیده شده است که بر روی آنها محصولات مختلف ارائه می شوند. رنگ های اصلی این فضای متفاوت را می توان سفید، سیاه و رنگ قهوه ای روشن چوب دانست. سفید و سیاه به عنوان دو رنگ متضاد در هر فضایی که به کار گرفته شوند، می توانند سبب ایجاد جلب توجه شوند. استفاده از رنگ سیاه بر روی سقف نیاز به جسارت بالایی دارد. چرا که فضا، نسبت به آنچه همیشه در ذهن داریم، متفاوت خواهد شد. طراحان در این پروژه، رنگ های سیاه و سفید را بصورت ترکیبی بر روی دیوار، سقف و کف مورد استفاده قرار داده اند. این رنگ ها علاوه بر کاربرد بصری، نقش تعیین کننده ای در تفکیک فضایی نیز بازی می کنند. به این شکل که فضایی که با رنگ سیاه روی سقف و کف کار شده است، بدون داشتن دیوار یا هر گونه دیوایدر، خود را از فضای کناری تفکیک می کند. این مورد را در تصویر زیر می توانید مشاهده نمایید. تفکیک مجاری فضا به واسطه استفاده از رنگ، یکی از تکنیک هایی است که طراحان داخلی حرفه ای، به طور مداوم از آن بهره می برند.

نکته جالب و جایز اهمیت دیگر، استفاده از ویترین های چوبی است. البته نه اینکه از چوب طبیعی در این ویترین ها استفاده شده باشد اما از مشتقات چوبی بهره گرفته شده است. این ویترین ها با رنگ کرم و سفید خود به همراه نورپردازی صورت گرفته، در یک بستر رنگی سیاه و سفید، محل خوبی برای نمایش و پرزنت محصول به مشتری ایجاد نموده اند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فروشگاخ دوچرخه Velo7 را مشاهده نمایید. ایده های خوبی توسط تیم معماری در این فرشگاه لحاظ شده است که این ایده ها، می توانند در طراحی به کمک شما نیز بیایند.

دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه دیزاین فروشگاه دوچرخه ، تصاویر فروشگاه دوچرخه

اگر تمایل به مشاهده نمونه های دیگر از طراحی فروشگاه های دوچرخه را دارید، می توانید از طریق لینک های زیر، نمونه های دیگری را بررسی نمایید:

طراحی داخلی فروشگاه و آزمایشگاه دوچرخه، دانمارک

طراحی داخلی فروشگاه دوچرخه FHL sports، بررسی دکور و ویترین

 

در این مطلب به بررسی دیزاین و تصاویر فروشگاه دوچرخه Velo7 در یکی از شهرهای کشور لهستان پرداخته ایم. این فروشگاه، به سبک مدرن و با تکنیک مختلف استفاده از رنگ در طراحی داخلی ، دیزاین شده است. اگر در رابطه با طراحی صورت گرفته، ایده یا نظر متفاوتی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر، نظرات خود را با ما و سایر معماران در میان بگذارید.

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: mode:lina

تعداد بازدید: 760

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *