تصاویر طراحی داخلی دفتر کار مدرن Gigamon، انگلستان

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

تصاویر طراحی داخلی دفتر کار مدرن Gigamon، انگلستان –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی دفتر کار شرکت Gigamon واقع در کشور انگلستان بیاندازیم. Gigamon یک شرکت کامپیوتری و تولید نرم افزار است که در سطح اروپا شناخته شده است.

شرکت معماری انگلیسی Area Sq کار طراحی داخلی مجدد این دفتر کار را انجام داده است. سبک طراحی مورد استفاده، سبک مدرن است و عناصر این سبک طراحی را می توان در فضا کاملا مشاهده نمود.

برای این دفتر کار فضاسازی های مختلفی صورت گرفته است که البته نیاز یک دفتر کار است. فضای اصلی کاری پرسنل شرکت، اتاق های جلسات بزرگ و همینطور کوچک، فضای استراحت، فضای لابی، فضای نشستن و ملاقات کوتاه و …

از آنجا که تصاویر کاملا گویاست، اگر قصد طراحی یک دفتر کار دارید، پیشنهاد می کنیم تصاویر ارائه شده را مشاهده نمایید و از آنها ایده بگیرید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 754

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *