ترکیب چوب و سنگ در نمای ساختمان مدرن

ترکیب چوب و سنگ در نما

ترکیب چوب و سنگ در نمای ساختمان مدرن

معماری: استودیو Lee.haan

موقعیت: کره جنوبی

مساحت: ۱۹۶٫۰۱ مترمربع

سال: ۲۰۱۶

این سایت تا حدودی محدود به شرایطی است که زمین های بخش شمالی و جنوبی، و جاده اصلی و  مجتمع آپارتمانی موجود در سمت شرقی آن ایجاد کرده اند، می باشد. این خانه برای زوجی طراحی شده است که دارای یک فرزند می باشند و می خواهند فضایی گرم و صمیمانه داشته باشند. همچنین آن ها می خواهند تا حریم خصوصی و ارتباط میان فضای داخلی و خارجی در این خانه برقرار شود، و به علاوه فضای داخلی از نور طبیعی بهره مند گردد. این سایت از سه طرف توسط خانه های مجاور احاطه شده است، بنابراین خانه به شکل L طراحی شده است به طوری که باغچه از سمت چنوب شرقی رو به فضای سبز باز می شود.

سالن نشیمن و آشپزخانه در طبقه اول رو به باغچه قرار دارند تا به عنوان فضای وسیع و روشن به عنوان مرکز خانه دیده شوند. متریال به کار رفته در طراحی نما از سنگ بومی این منطقه و چوب ( IPE) می باشند که در مقابل شرایط آب و هوایی این منطقه مقاوم می باشند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما ترکیب چوب و سنگ در نما

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 1,305

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *