ترکیب رنگ خاکستری، سفید و سیاه در دیزاین آپارتمان

خاکستری، سیاه سفید در دیزاین آپارتمان

ترکیب رنگ خاکستری، سفید و سیاه در دیزاین آپارتمان

رنگ های خاکستری، سیاه، و سفید از مجموعه رنگ هایی هستند که در ترکیب با یک دیگر فضایی تیره اما بی نظیر می آفرینند. اکثر افراد فکر می کنند که رنگ های تیره و خنثی گزینه مناسبی برای طراحی داخلی منزل نیستند، اما استفاده درست و به جای این رنگ ها می تواند فضای فوق العاده ای را بیافریند. تراکم سیاه، رنگ سفید، هماهنگی خاکستری، تمایل عمیقی در تعامل میان این سه رنگ وجود دارد. یک فضای مدرن با حس قوی طراحی، دیوار سرد را در تاریکی نشان می دهد؛ یک پوسته ای که  بدون هیچگونه بافت طبیعی، زیبایی اصلی را نشان می دهد.تمام مواد و متریال موجود در پروژه احساسات و خاطرات خود را دارند. برای طراحان بسیار مهم است که کاربردی ماهرانه از هر نوع حافظه احساسی در فضا داشته باشند. 

استفاده مختصر و اندک رنگ زرد در میان مبلمان گرمی را به این فضای تیره و سرد می افزاید. به کارگیری سطوح چوبی به شکل نامنظم نیز در کف سالن در کنار کف پوش سنگی جذابیت ایجاد کرده است. باد ملایم در طول روز از میان کرکره ها به فضای داخلی می وزد و فضا را مطبوع می سازد. همچنین افراد می توانند از میان پنجره های بزرگ در سالن نشیمن از چشم انداز زیبا و سبز بیرونی لذت ببرند. راه پله ها دارای ساختاری کاملا متفاوت از شکل سنتی می باشند. دستگیره ها به طور مختصر از تنالیته های خاکستری و آبی استفاده کرده اند که آرام و مستحکم می نمایاند و کاملا مطابق با سلیقه کارفرما می باشد. قطعات بزرگ سنگ به سه لایه برای تضمین تداوم فضایی نفوذ می کند. با نگاه کردن به پایین از ارتفاع، کل فضا مانند بازوی ضخیم، و همچنین شبیه به یک پناهگاهی است که روح در آن می تواند به آرامش برسد.

رنگ طلایی یکی از رنگ های پر کاربرد و محبوب در دکوراسیون داخلی منزل در سال گذشته می باشد. این رنگ حسی از فضای لوکس و رمانتیک را به فرد منتقل می کند. حضور رنگ رزگلد فضای خیره کننده و پیچیده ای مانند غروب آفتاب در صحرا ایجاد کرده است. قفسه ها نیز به طور یکنواخت و استوار در فضا قرار گرفته است. طراح در نظر دارد دیوار را با ترکیبی از شیشه و فولاد جایگزین کند. نور در فضای باز به آرامی در راهرو ها و پله ها جریان می یابد. سرویس بهداشتی نیز به اتاق رختشویی برای صرفه جویی در فضا متصل شده است.

آبی به کار رفته در این پروژه نشان دهنده خلوص و تشنگی برای دانش است، مانند دریا بی پایان، جهان انتظار برای باز کردن و آسمان پاییز، و غیره. در اتاق کودک ما شاهد استفاده از رنگ آبی هستیم که با اندکی رنگ بژ ترکیب شده و افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. طراح معتقد است که برای زنده بودن افراد نیاز به نور خورشید، آزادی و حتی رایحه ی مطبوع گیاهان را دارند. بدین ترتیب فضای اتاق خواب باید دارای پنجره ای بزرگ رو به آفتاب باشد و فرد بتواند روز خود را با حضور با انرژی خورشید و گیاهان طبیعی آغاز کند. پرده های خاکستری وشفاف ساده، بهترین رنگ های ممکن مورد استفاده در یک فضای زیبا هستند که فضایی گرم و آرام بخش و شاعرانه ای را ایجاد می کنند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

خاکستری، سیاه سفید در دیزاین آپارتمان خاکستری، سیاه سفید در دیزاین آپارتمان خاکستری، سیاه سفید در دیزاین آپارتمان خاکستری، سیاه سفید در دیزاین آپارتمان خاکستری، سیاه سفید در دیزاین آپارتمان خاکستری، سیاه سفید در دیزاین آپارتمان خاکستری، سیاه سفید در دیزاین آپارتمان خاکستری، سیاه سفید در دیزاین آپارتمان خاکستری، سیاه سفید در دیزاین آپارتمان 

تحریریه خط معمار 

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homeadore

تعداد بازدید: 946

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *