ترکیب دو سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان

سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان

ترکیب دو سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان

رنگ ها به طور خلاقانه ای در طراحی داخلی این آپارتمان که از ترکیب سبک صنعتی و روستیک ایجاد شده است می درخشد. دکوراسیون داخلی این پروژه را Joy Chen  انجام داده است. در بخش ورودی آپارتمان یک در چوبی و سنتی که نمایانگر سبک روستیک است قرار داده شده است. طراح فضای داخلی را با اشیا و مبلمان هر دو سبک روستیک و صنعتی به طور خلاقانه ای چیده است.در سالن نشیمن ما یک دیوار آجری صنعتی را مشاهده می کنیم. کف سالن از کفپوش تیره و براق پوشیده شده است، به طوری که سایر اشیا و مبلمان را منعکس می کند.

در اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی ما کف پوش چوبی و کاشی های با رنگ روشن را مشاهده می کنیم. نورپردازی مدرن و منحصر به فرد، سقف سفید رنگ و دیواره های آجری نیز در به جبران تیرگی بوجود آمده در سالن نشیمن می پردازد. بعد از آن با آشپزخانه روبرو می شویم. این بخش دارای پلان باز می باشد و در آن ترکیبی از متریالی مانند چوب، استیل و کاشی های تک رنگ مشاهده می شود.
این آپارتمان دارای یک اتاق خواب اصلی و یک اتاق خواب برای میهمان می باشد. اتاق خواب اصلی فضای دنج تر و راحت تر از اتاق خواب میهمان دارد. در این بخش ترکیبی از رنگ های آبی و سفید به کار رفته است. استفاده از اشیای چوبی نیز در این فضا حس گرمی به آن می بخشد.
در ادامه با دیدن تصاویر با خط معمار همراه باشید.

سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمان سبک روستیک و صنعتی در طراحی داخلی آپارتمانتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 770

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *